Ja hij houdt echt van amandaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef sjesze het volgende:
En toch is Huub veel socialer dan Brian is. en zeker eerlijker, ik bedoel niet betrouwbaarder!!
Nou inderdaad. Waarom zwaai je me dan uit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen mag hier lekker roepen wat ie wil, dat doe jij dat doen anderen en dat doe ik ook![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom is dat lekker, om dat steeds te roepen, en dan bedoel ik dat 't echt in élk topic staat. Kunnen we niet gewoon met z'n allen accepteren dat sommige dingen gestuurd worden en er verder gewoon niet op letten?
Volgens mij is 't alleen maar 'lekker om te roepen' omdat je dan wil laten zien 'maar IK ben er niet ingetrapt hoor, ik riep al 10000 keer (tot grote ergernis van Taurus) dat 't allemaal nep was!![]()
![]()
![]()
'.
Althans, zo komt 't beetje over op mij![]()
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Waarom zwaai je me dan uit?![]()
Ja daar houden mannen van hequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
Wat is Amanda heerlijk naief....
Helemaal niet?! Je mág wel vanalles zeggen, maar ik vind 't wel irritant! En dat mag toch net zo goed? Jij spreekt jezelf tegen, je zit me uit te zwaaien en gelijktijdig te zeggen dat iedereen mag zeggen wat ie wil, ik gaf m'n mening over iets.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoor![]()
Nee joh, het is allemaal gescriptquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoor![]()
Jammer dat ze al 19 is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja daar houden mannen van he![]()
Erbij...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef farceman het volgende:
Ja nu moet Huub het alleen proberen niet binenn twee dagen te verpesten!
dan heeft hij een goed sex maatje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |