Wij zijn ook niet bepaald bofkonten in dit topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Lucille het volgende:
Je boft niet met dit soort humor he?
Een plofkop!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef GSi het volgende:
Als je de bof hebt, heb je een hele dikke kop
Jij boft!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
Hé, ik ben weer eens in ONZ beland!
quote:
Heb je iets tegen buitenlanders ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef Maisnon het volgende:
PAS OP VOOR ROODHUIDEN!
Roflz!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ken je die mop ook van die man die een vrouw van lichte zeden bezocht, zijn trouwring op mysterieuze wijze in haar spaarpotje verloor en tijdens het zoeken steeds verder in deze dame tastte om uiteindelijk geheel in de liefdesgrot te verdwijnen, waar hij een arabier tegenkwam die hem vertelde dat ie weinig kans had de ring terug te vinden aangezien hijzelf al drie dagen op zoek was naar zijn kameel?
Nou die dus.
Ook uit een hele oude, uitgelebberde doosch.
Is dat zo'n type die zo nu en dan nog wel eens over een barkruk zakt ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ken je die mop ook van die man die een vrouw van lichte zeden bezocht, zijn trouwring op mysterieuze wijze in haar spaarpotje verloor en tijdens het zoeken steeds verder in deze dame tastte om uiteindelijk geheel in de liefdesgrot te verdwijnen, waar hij een arabier tegenkwam die hem vertelde dat ie weinig kans had de ring terug te vinden aangezien hijzelf al drie dagen op zoek was naar zijn kameel?
Nou die dus.
Nee alleen iets tegen groenhuidenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je iets tegen buitenlanders ofzo?.
Zolang ze maar niet afgevenquote:
Zouden demente mensen daar nou af en toe nuttig gebruik van maken? als ze vergeten zijn wat ze smiddags op hadden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, nee, dat soort posts kan ik gewoon niet maken zonder een beetje in m'n mond over te moeten geven.
minstens een 3-4 jaar oude grap!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Geluk hebben dat je niet hoeft te baffen!
Einz.![]()
Iets ouderquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
minstens een 3-4 jaar oude grap!HEINZ!!!
Slechte en zéér oude mop.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Geluk hebben dat je niet hoeft te baffen!
Einz.![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef Acryl het volgende:
Volgens mij ging ie anders:
Beffen is boffen dat je niet hoeft te baffen.
Omfg ik zit hier echt te rollenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou die dus.
Toch lijkt het een beetje een grap van een zesjarige. Tenminste, toen kon ik me zulks nog voorstellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:00 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Omfg ik zit hier echt te rollen![]()
![]()
Alle ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:03 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Toch lijkt het een beetje een grap van een zesjarige. Tenminste, toen kon ik me zulks nog voorstellen![]()
Nu niet meer. Alle vrouwen zijn strak!![]()
![]()
![]()
Ohh, moeders!quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:10 schreef Double-Helix het volgende:
Bij sommige past er wel en saurier erin,dus ik lok niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |