Ik ga vanavond nog een keer proberen te kijken naar de avondshow op tv. Ik wil echter niet weer continue worden afgeleid door dat lijzige gezeur van Daphne. Ik kan erg slecht tegen haar manier van ínterviewen en eigenlijk haar manier van praten. En ze komt bovendien zo dom over.
Wat kunnen we daar aan doen?
Kunnen we van haar geen weekopdracht maken?
We zien het.......
PS Willem is toch een behoorljke koning!
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. Hoeveel van die postings 'Wie moet er weg en wie kan er blijven' moeten er nog komen?
Grtz,
MiRR0RMaN.
Verder geef ik hierbij Little_D geen reacties meer.
DD kan zeker niet goed presenteren (Martin, hoe gaat het??). Maar Rolf is anders ook niet echt vernieuwend meer de afgelopen 10 jaar. Altijd dezelfde intonatie, grapjes en smile.
Maar waar of niet waar Daphne D komt op mij hyper nerveus over
oplossing misschien Valium (liefst een hoop)
Rob uit
Alkmaar - zuid
Onzeker typetje denk ik.
Of in UBB gebaren:
goed dat is ook niet echt mjammie, maar je weet tenminste dat er nog vlees in de kuip zit
Soms lijkt ze ook zooooo gespannen en ook als ze een microfoon moet vasthouden trilt dat hele ding volgens mij .. (Volgens mij was dat ook zo toen bij het begin van BB, dat de bewonertjes het huis ingingen moest ze nog ff wat vrienden en familie-leden interviewen.. (Trouwens, oef wat ergerde ik toen op de manier hoe ze interviewde.. ARGH!
))
Ik verwacht niet dat DD zich binnen het BB huis waagt, waarschijnlijk stappen de andere bewoners dan binnen 3 minuten vrijwillig op. Misschien dat Bart nog even blijft voor een nummertje, maar zelfs hij is daarna vertrokken
Maar toch... ze schrijft elke week een column in Viva en ik moet zeggen, daarin komt ze wel verrassend uit de hoek. Ze heeft echt een leuke schrijfstijl en maakt een goede column. Maar misschien dat ze daar hulp bij krijgt???
Enneh die Kraiycek (of hoe je dat ook schrijft) zal wel bewust voor haar gekozen hebben, heeft ie in elk geval geen moeite met 'geen sex voor de wedstrijd'...
quote:
op 09-30-1999 om 09:25 PM schreef RemCow het volgende:
Ik vind ook dat DD niet goed kan presenteren.. Maargoed, misschien leert ze het wel eens ..Soms lijkt ze ook zooooo gespannen en ook als ze een microfoon moet vasthouden trilt dat hele ding volgens mij ..
(Volgens mij was dat ook zo toen bij het begin van BB, dat de bewonertjes het huis ingingen moest ze nog ff wat vrienden en familie-leden interviewen.. (Trouwens, oef wat ergerde ik toen op de manier hoe ze interviewde.. ARGH!
))
Ze had die avond geluk dat het waaide en regende. Nu kan ze ten minste zeggen dat ze zo bibberde omdat ze het koud had. Maar met haar figuur heeft ze het waarschijnlijk nog koud als het 30 graden is.
En kan iemand die ogen van haar eens een beetje dicht duwen? Straks vallen ze er nog uit
Over de presentatie kwaliteiten begin ik al niet eens aangezien deze bij haar niet aanwezig zijn.
Voor de rest kun je DD eigenlijk het beste samenvatten als een niet zo snuggere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |