hopelijk hebben we goed weerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, wat een naaiers. Ach, ik heb me kaartje en een mooie dag.
68,5 euro, maar natuurlijk.quote:Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter ¤ 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op ¤ 68,50 (vak 918).
hebben ze zoveel supporters dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom heeft az 5000 kaarten meer achter het goal dan.
omdat die kant groter is sjorsquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.
Zielig zooitje is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het huidige team van Feyenoord?quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:24 schreef firecow het volgende:
Vollle bak
Gezellig![]()
Die boertjes waren maar saai verleden jaaar met zang etc.... Hoop dat az het wat beter doet, al heb ik daar niet echt vertrouwen in.................
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingen![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die kant groter is sjors![]()
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Die waren met de cupfinals van 97 en 2000 dan weer wel in gebruik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Ja, kan ook. Maar met het verhaal van vorig jaar erbij spoort het ergens niet. Ondanks dat psv toen de helft minder kaarten verkochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Weinig verschil met thuiswedstrijden van Feyenoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien hebben ze gezien het risico vorig jaar ook wel wat minder kaarten verkocht.
Jullie gaan die dingen toch niet serieus meenemen he? In dat geval heb ik er al een stuk minder zin in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanDaarnaast kan je ze ook nog eens gebruiken als waaier voor een verkoelend briesje.
Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |