901 tm 908 betekend TREIN 1 t/m 8, dus 901 betekend trein 1.. Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed), maar je weet niet van te voren waar omdat je alleen maar een omwisselbiljet krijgt, geen stadionkaartje.quote:Op zondag 22 april 2007 19:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik word niet echt wijs van de plattegrond van de kuip op dekuip.nl. Daar hebben ze de vakken A, B, C enzo genoemd. Maar op ticketbox staat 901 tot 908. Nu weet ik niet welke kaartjes ik morgen moet kopen als ik een beetje goed wil zitten. Kan iemand me hier even uitleggen waar welke vakken zjin? Alvast bedankt.
Ik denk het niet, want op ajax.nl staat het volgende:quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij wil gewoon los gaan neem ik aan
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapenquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef Jasza het volgende:
Morgen om 10 uur sta ik binnen bij de sigarenboer whehe
quote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapen![]()
Niet iedereen heeft en fatsoenlijke ticketbox in de buurt. Aan die jannie's hier geef ik mijn kaarten echt niet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapen![]()
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.quote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft en fatsoenlijke ticketbox in de buurt. Aan die jannie's hier geef ik mijn kaarten echt niet.
Heb er ook genoeg in de buurt maar ze zijn allemaal kut. (en sommige zijn feyenoordersquote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.
Dit jaar ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:52 schreef Tvduijn het volgende:
Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed),
Jij gaat met de bus en gaat kaartjes stelen?quote:
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?quote:Op zondag 22 april 2007 19:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
901 tm 908 betekend TREIN 1 t/m 8, dus 901 betekend trein 1.. Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed), maar je weet niet van te voren waar omdat je alleen maar een omwisselbiljet krijgt, geen stadionkaartje.
Iedereen staat door elkaar.quote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?
want?quote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.
Wat er op je kaartje staat boeit niet, en ze delen de kaartjes wel op nummer uit dus komt wel goed.quote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?
En ook dat boeit niet, gewoon gaan staan waar je wil.quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat er op je kaartje staat boeit niet, en ze delen de kaartjes wel op nummer uit dus komt wel goed.
Dat zou echt belachelijk zijn als dat zo is. Zover ik me kan herinneren was het immers maar randje buitenspel. Je kan je afvragen of hij de (officiële?) regel dat bij twijfel de aanvallende partij voordeel krijgt niet goed heeft toegepast en Ajax dus toen terecht gewonnen heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
dat kwam meer door de grens. Die mag sinds die blunde ook niet meer als lijnrechter fungeren. (iig dat heb ik van horen zeggen)
Nee, ik koop wel gewoon een kaart hoor. Maar ik weet nu al zeker dat ik wel op de eerst ring komquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat met de bus en gaat kaartjes stelen?![]()
Nee maar iedereen die op de 1e ring wil die kan erop komen dusja.
Ajaxf-side.nlquote:Eerste drie treinen bekerfinale vol!
22-04-07
Gisteren (zaterdag) konden de voorrangsuitkaarthouders en de gewone uitkaarthouders als eerste een kaartje bemachtigen via Ticketbox voor de KNVB-bekerfinale op 6 mei in de kuip tegen AZ. Om tien uur startte de verkoop zaterdag. Nog voor het middaguuur was trein 1 vol. In de loop van de middag volgde trein twee en drie. In totaal zijn er 8 treinen beschikbaar. Pas als die allemaal vol zijn worden er ook nog bussen ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |