Had 'ie maar niet op vakantie moeten gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kuuk, kom op dat is die jongen belooft!![]()
Bier. Lekker!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Meer biertijd nu!
True truequote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet op vakantie moeten gaan.
Dankje iwowzquote:
Wat heb je gedaan dan vandaag?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Echt geen zin in bier nu
Al veel te veel op vandaag.
Ja een nieuwe??!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vandaag?
Om 3 uur vanmiddag begonnen met zuipenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vandaag?
Goed bezig cross!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Om 3 uur vanmiddag begonnen met zuipen
nu ben ik moeMaar het was het waard dus boeiend
[afbeelding]
Goed bezig! Ik verlangde rond die tijd ook naar het bier in de koelkast. Maar jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Altijd hèquote:
Werk zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik verlangde rond die tijd ook naar het bier in de koelkast. Maar ja![]()
Juist, ik hou van simpelheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
=Sebasser
goh wat leuk, die naam is met een hand te typen.
Gisteren voor het eerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij al eens eerder in deze reeks gepost?
Je zag mijn hartelijke ontvangst!? Alleen als je hier vaker komt, moet je ff je UI in de OP laten zetten!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst.
Maar mijn aanwezigheid is overal op dit forum gewenst![]()
Onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst.
Maar mijn aanwezigheid is overal op dit forum gewenst![]()
Toen was ik net wakkerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo heet ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Sebasser het volgende:
Of eerder mijn ouders..
Moar ok, mijn volledige naam is sebastian, en das 2 handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |