Als je er zelf voor kiest om alvast een deel van de bestelling half mei te laten bezorgen en het andere deel begin juni, betaal je 2x verzendkosten. Als je alles op begin juni zet betaal je 1x verzendkosten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Hoe zat het nou, als je een deel van je bestelling pas begin juni krijgt en de rest half mei, moet je dan twee keer verzendkosten betalen? Ik las zoiets hierboven al, maar eigenlijk is dat toch niet echt eerlijk, het is mijn schuld toch niet dat de rest pas zo laat is? En dan moet ik met alles maar wachten tot begin juni?
Bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je er zelf voor kiest om alvast een deel van de bestelling half mei te laten bezorgen en het andere deel begin juni, betaal je 2x verzendkosten. Als je alles op begin juni zet betaal je 1x verzendkosten.
En je hebt er ZELF voor gekozen om het in meerdere keren te laten bezorgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef Addict89 het volgende:
Bij mij niet hoor.
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Yep
Ja had ik dus ook! En toen probeerde ik het een dag later weer, toen hoefde ik geen verzendkosten te betalenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meerIk kon eerst kiezen in het scrollmenuutje voor begin mei of half mei. Hij zette hem automatisch op half mei en als ik hem naar begin mei zette dan kwam er 4,90 bij en kreeg ik een pop-upje dat ik beter voor half mei kon kiezen omdat ik dan maar 1x verzendkosten betaal... Vaag hoor.
Dat had ik dus ook, had zaterdag alles mooi op begin mei staan.....ik denk dat gaat nog wel goed komen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Overigens stond er vandaag "helaas te laat. Levering half mei"![]()
Dingen als 'in behandeling' en 'onderweg' staan er pas bij als ze ipv bij 'Nog niet geleverd' bij 'Geleverde artikelen' staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef Greys het volgende:
Als ik op Mijn Pagina bij de bestellingen kijk, dan krijg ik gewoon dat hele overzicht met aantallen en prijzen enzo. Maar er staat niet 'in behandeling' of 'onderweg' ofzo bij. Dat betekent dat er gewoon nog niets mee is gedaan dus? Gaat dat wel goed?Of komt dat vanzelf, na een paar dagen exra geduld? Ik heb al een keer extra op 'Uitvoeren' geklikt dus ik hoop niet dat ik deze bestelling nu 2x krijg???
Leuke dingen zeg! Ben blij dat ik die allemaal niet gezien heb. Geweldig jurkje!quote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag waarschijnlijk. Of ze moeten wel heel sloom zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Chav het volgende:
Heee, hij is nu in het sorteercentrum van mijn woonplaats, gisteren in zwolle. Krijg ik het nou vandaag nog of morgen?
Hahaha, mijn buurman zn handen zouden spontaan beginnen te jeukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Greys het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af, of ze het bij de buren afgeven als je niet thuis bent of dat je het dan op het postkantoor kunt halen. De buren zullen wel denken als ze die grote doos zien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |