quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor
grr.
Online zijn de zwarte nog te krijgen, en ik bestel voor de zekerheid nog maar 2 extra paar bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
grr.
Ha die heb ik ook, en ook in het zwartquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
[afbeelding]
Als je er niets anders meer bij besteld, wordt het inderdaad geannuleerd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef Ri-Klain het volgende:
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
[..]
Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?![]()
Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
grr.
Als je in de buurt woont zou ik er echt even heengaan, die dingen zijn echt super (en je kan er niet genoeg van hebben hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekocht
ah vet, ze worden dus dagelijks aangevuld? Morgenochtend maar even kijken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef parselmouth het volgende:
Die rieten slippers gaan inderdaad echt zoooo hard. Als ik op de accessoires sta moet ik ze echt 3 keer per dag aanvullen ofzo, ze gaan zo snel telkens.
Die met die gouden ring zijn echt lovely ja, heb de zwarte. In het begin drukte die ring nog wel eens tegen mn voet, maar ze gaan in de loop der tijd wel naar je voeten zitten en dan zijn ze wel fijn. Alleen na een hele dag werken voelen je hielen wel zo plat als een dubbeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |