In die nieuwe zit geen mannenafdeling. In de oude, waar nu Divided inzit, hebben ze wel voor heren. Divided is toch ook veel vetterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef MarkSP2 het volgende:
D'r zit sinds 25 april een vernieuwde H&M in Leeuwarden, maar die is alleen voor vrouwen weer? Ik weet het nog niet, maar wie weet dit wel? In ieder geval heeft H&M Leeuwarden een nieuw groter pand gekocht. Zou daar misschien een mannengedeelte bij komen? Wie weet dat?
Je krijgt toch een orderbevestiging in je mail? Daar staat ook alles keurig opgenoemd wat er in zat, in je bestelling.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef Addict89 het volgende:
Als je bestelling eenmaal onderweg is kan je niet meer zien wat er in zat he? Ik zat namelijk in mijn hoofd met een bestelling van 30 euro, maar zie nu dat het maar 20 is. Dus of ik heb dom gedaan of ze hebben er iets uitgegooid![]()
Bel even 0900 - 0401055, laat het ze even checken, dan weet je allesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef Addict89 het volgende:
Nee, en ik zie net op een screenshot dat ik voor de vorige pagina van dit topic heb gemaakt dat hij daar wel op 31 euro staat. Zou het best wel een naaistreek vinden als ze er gewoon iets uit hebben gegooid..![]()
Raar, want op het moment dat je bestelt checken ze de beschikbaarheid toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Addict89 het volgende:
Gebeld, ze hebben er inderdaad een broek van 9.90 uitgegooid omdat ie uitverkocht was en die is ook niet meer leverbaar. Beetje apart.![]()
Die nieuwe is er pas, en de vernieuwde (die nog komt) werken ze aan. Komt daar geen mannen in?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
In die nieuwe zit geen mannenafdeling. In de oude, waar nu Divided inzit, hebben ze wel voor heren. Divided is toch ook veel vetter
Volgens de site niet, alleen Heren &Denim (spijkerbroeken dus) en Divided in de oude.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef MarkSP2 het volgende:
[..]
Die nieuwe is er pas, en de vernieuwde (die nog komt) werken ze aan. Komt daar geen mannen in?
Hebben ze ook!! In de gids zag ik hem staanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef Miss_S het volgende:
die blauwe bikini vond ik ook erg mooi maar ik heb toch echt een beugel bikini nodig
maar toch niet bij die blauwe met witte stippen bikini?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:21 schreef Jett het volgende:
[..]
Hebben ze ook!! In de gids zag ik hem staan
Haha ja ik was aangemoedigd door alle positieve berichten over die slippers, en aangezien mijn geweldige slippers van de scapino van vorig jaar (lichtroze suede met gevlochten touw rand en strass op de bovenkantquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Leuke spulletjes! En wat zal je een plezier hebben van je rieten flipflopjes, want die zitten héééérlijk
Ik denk dat spoedig dan ook je 2e bestelling zal volgen met meer slippertjes![]()
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 04-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
nee kan ook nog on zweden zijn, ze melden je pakket alleen alvast aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:58 schreef Innocence het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik neem aan dat ie dan dus na het weekend alsnog verzonden wordt?
jawel.. tadaaaa...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar toch niet bij die blauwe met witte stippen bikini?
ik snap echt niets van die sitequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef alors het volgende:
[..]
jawel.. tadaaaa...
[afbeelding]
hij is er alleen nu niet meer in alle maten...
Ze gaan qua bikini's en BH's vaak maar tot cup C..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik snap echt niets van die site
heb hem nu gevonden maar ja zie dat ze geen E cup hebben
en ik heb ook een manco bij de verzending....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |