Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet je trouwens of je pakje onderweg is? Hoe kom je aan die track en trace code? Kun je dat bij mijn pagina zien? Ik word er niet wijs uit...
Oké thnx!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.
Dan staat hij nog bij: mijn pagina > bestellingen > nog niet geleverde artikelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:48 schreef Plukie86 het volgende:
Oké thnx!![]()
Dan is mijn besteliing dus nog niet in behandeling genomen....
Geeft niets hoor, die binnenkomer dat je bijna nooit bij de H&M komt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij H&M(goeie binnenkomer he
)
Maar nu heb ik nieuwe zwembroek(en) nodig, en die op de site zagen er wel leuk uit. Maar toen ik met een vriend er vorige keer vluchtig doorheen liep zag ik alleen andere korte simpele zwembroeken hangen. Waar liggen die dingen? Op een aparte afdeling? En hebben ze nog meer dan op de site staat? Een die ik leuk vind is uitverkocht op de site. Hebben ze hem dan nog wel in de winkels of ook niet?
En als ik de OP goed lees kan je als je via internet besteld aardig wat korting krijgen dus...?
Zoals ik hierboven al zei...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me
Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me
Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
Thnxquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passen.
En voor internet geldt dat de dingen die daar te vinden zijn niet tegelijkertijd in de winkel hoeven te hangen. Het zou dus kunnen dat dat pas over 2 maanden in de winkel komt ofzo.
Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.![]()
Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomen
Kan aan mij liggen, maar ik ben het net ook niet tegen gekomen terwijl ik het topic door gebladerd ben...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.
En ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen. Of zie ik het over het hoofd? Wie kan het mij even vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |