abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:16:36 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48944648
En nu staat alles ineens op half mei .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48947098
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij H&M (goeie binnenkomer he )

Maar nu heb ik nieuwe zwembroek(en) nodig, en die op de site zagen er wel leuk uit. Maar toen ik met een vriend er vorige keer vluchtig doorheen liep zag ik alleen andere korte simpele zwembroeken hangen. Waar liggen die dingen? Op een aparte afdeling? En hebben ze nog meer dan op de site staat? Een die ik leuk vind is uitverkocht op de site. Hebben ze hem dan nog wel in de winkels of ook niet?

En als ik de OP goed lees kan je als je via internet besteld aardig wat korting krijgen dus...?

[ Bericht 9% gewijzigd door JeroenV op 02-05-2007 23:37:50 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:20:21 #253
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48953076
oke, de site is wacko. Als ik met het afrekenen bezig ben, knalt ie er steeds uit en verschijnt de startpagina steeds. leg je iets in je verlanglijstje, is je verlanglijst spoorloos.
Nou door dat gekloot met die site, is het artikel dus weer uitverkocht. En het komt niet meer binnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Roeji op 03-05-2007 08:38:27 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48953320
Hoe weet je trouwens of je pakje onderweg is? Hoe kom je aan die track en trace code? Kun je dat bij mijn pagina zien? Ik word er niet wijs uit...
pi_48953406
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet je trouwens of je pakje onderweg is? Hoe kom je aan die track en trace code? Kun je dat bij mijn pagina zien? Ik word er niet wijs uit...
Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.
amokaapjeeh O+
pi_48953454
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:44 schreef Coconut het volgende:

[..]

Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.
Oké thnx!
Dan is mijn besteliing dus nog niet in behandeling genomen....
pi_48953576
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:48 schreef Plukie86 het volgende:
Oké thnx!
Dan is mijn besteliing dus nog niet in behandeling genomen....
Dan staat hij nog bij: mijn pagina > bestellingen > nog niet geleverde artikelen
amokaapjeeh O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 09:56:57 #258
163650 Greys
pi_48955067
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij H&M (goeie binnenkomer he )

Maar nu heb ik nieuwe zwembroek(en) nodig, en die op de site zagen er wel leuk uit. Maar toen ik met een vriend er vorige keer vluchtig doorheen liep zag ik alleen andere korte simpele zwembroeken hangen. Waar liggen die dingen? Op een aparte afdeling? En hebben ze nog meer dan op de site staat? Een die ik leuk vind is uitverkocht op de site. Hebben ze hem dan nog wel in de winkels of ook niet?

En als ik de OP goed lees kan je als je via internet besteld aardig wat korting krijgen dus...?
Geeft niets hoor, die binnenkomer dat je bijna nooit bij de H&M komt.
Je wordt vanzelf een keer aangestoken met het virus

Soms hebben ze in de winkels nog wel dingen die op de site uitverkocht zijn. Maar soms ook zijn de artikelen ineens weer wel verkrijgbaar op de site (als de retour gekregen hebben of nieuwe aanvulling, begreep ik). Je kunt ook klantenservice even bellen, want een rokje dat ik op de site uitverkocht zag staan, kon ze toch nog voor me regelen telefonisch! Omdat die er weer waren maar nog niet op de site stonden. Dus even het nr op de site bellen van klantenservice. Ze vragen dan naar het bestelnr van het artikel. Dat krijg je door bij het artikel op een maat te klikken die er nog WEL is (is dat het geval? dat er van een andere maat nog wel wat is?). En anders helpen ze je wel.

Lijkt mij trouwens dat zwembroeken allemaal bij elkaar zouden liggen in de winkel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48955886
Het kan ook zijn dat bepaalde zwembroeken van Divided zijn en dat verkopen ze niet in elk filiaal.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48955986
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me

Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
pi_48956430
Mijn bestelling is in behandeling!!!
Op twee dingen na is alles in behandeling!

Mijn jurkjes komen net nu het gaat regenen volgende week
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48956471
de track and trace werkt niet voor mijn bestelling
pi_48957052
Is ie net in behandeling genomen? Bij mij deed ie het ook pas na 1 dag.
Ik word gek van dat manco, wil mn spulletjes!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48957081
ja heb het gister pas besteld
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 11:03:06 #265
163650 Greys
pi_48957116
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me

Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
Zoals ik hierboven al zei...
Bel dan even de klantenservice. Telefoon: 0900 - 0401055 (5 cent per minuut) of per mail klantenservice.nl@hm.com
Soms kunnen ze je er gewoon nog aan helpen terwijl het op de site uitverkocht staat. Dan kan je ook vragen of het - mochten zij hem niet meer hebben - nog komt (lijkt mij wel, het is een zomerartikel).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48970211
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Debsterr het volgende:
En nu staat alles ineens op half mei .
Bij mij ook, maar 't was eerst begin mei
Sweet and innocent...
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:31:49 #267
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48978160
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:

Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passen .
En voor internet geldt dat de dingen die daar te vinden zijn niet tegelijkertijd in de winkel hoeven te hangen. Het zou dus kunnen dat dat pas over 2 maanden in de winkel komt ofzo.
pi_48978256
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.
pi_48978285
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passen .
En voor internet geldt dat de dingen die daar te vinden zijn niet tegelijkertijd in de winkel hoeven te hangen. Het zou dus kunnen dat dat pas over 2 maanden in de winkel komt ofzo.
Thnx

Alleen de leuke broek die ik op internet zag heb ik ook al eens in een topic hier voorbij zien komen. Maar er staat dus dat ie uitverkocht is...
Maargoed, morgen ga ik na werk even de stad in. Mocht ik niks zien bel ik wel even naar de klantenservice
pi_48978683
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.
Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomen
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 20:52:46 #271
163650 Greys
pi_48978965
Zoeperzazke, krengie
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48979420
Ik weet ook niet hoe vaak de site ververst wordt en dat is maar beter ook geloof ik
Aankomende bestelling is ook weer 75 euro
pi_48979929
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomen
Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.
En ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen. Of zie ik het over het hoofd? Wie kan het mij even vertellen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 21:15:29 #274
163650 Greys
pi_48979954
Verslavend is het echt he... ik ken het.
Ik zit zelfs mijn vent op te jutten of hij niet nog iets wil van de site
Ik weet zelf niet eens hoe vaak de site wordt vernieuwd hoor, maar ik klik af en toe gewoon even bij 'Zojuist nieuw binnengekomen' en dan zie je vanzelf of je dat al gezien had in allllll die voorgaande keren dat je er al geweest was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48979987
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.
En ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen. Of zie ik het over het hoofd? Wie kan het mij even vertellen?
Kan aan mij liggen, maar ik ben het net ook niet tegen gekomen terwijl ik het topic door gebladerd ben...

Maar zal wel verschillen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')