Misschien dat ik dan een briefje opplak of ze het even achter over de schutting willen gooienquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:47 schreef Chav het volgende:
[..]
Hahaha, mijn buurman zn handen zouden spontaan beginnen te jeukenMaar ik ben vandaag toch thuis, ik ga morgen waarschijnlijk weg dus kan het dan lekker zelf in ontvangst nemen!
Bij mij gooien ze eigenlijk alles wel bij de buren af... Soms plak ik een briefje op de deur dat ze het af kunnen gooien op nummer X, die is altijd thuis.
Juist de onderste 2 staan je erg goed vind ik!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chav het volgende:
Ik vervloek die heupen van me, Grrrr. Ik heb t idee dat ik nu net een zeekoe lijk! Voor die witte (3e)
Oja, let niet op mn geile legerprinttoppie eronder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Chav het volgende:
Ja? Bij de eerste moest mn lintje wat strakker aangetrokken worden trouwens.
Zwart kleed altijd slanker afquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef Chav het volgende:
Tja, die heupen kan ik er moeilijk afschieten he! Brede heupen en een platte buik, geweldige combi!
De 2e vind ik eigenlijk wel goed, de 1e maakt me nog breder...
hahaha das idd wel een voordeel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Chav het volgende:
O getailleerde tops genoeg hoor, daar heb ik de taille en buik wel voor, haha! Ik vond dit weer eens wat anders, maar t pakt helaas niet zo goed uit voor me. T enige voordeel is dat mn geld niet wegvliegt
In shirtjes moet ik M/L (hangt van het model af) Blouses mt 42/44/46 (ook afhankelijk van t model) Broeken 40 (indien van de logg 42) En in rokjes pas ik in mt 34/36 of S.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Chav het volgende:
Vooral de hm joh!
Ik heb shirtjes in de maten 36/s tot 42! Scheelt maar 4 maten...
Het was ook echt een gok hoor, de maat van mn bestelling (m).
Nouja goed, weer een les geleerd in modeland, geen tuniekjes!
Jawel! Die 2 zwarte vind ik je heel mooi staan juist!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Chav het volgende:
Nouja goed, weer een les geleerd in modeland, geen tuniekjes!
Grappig, je hebt dus precies hetzelfde met dat rokje als ik! Je wilt toch een S dan? Die zijn nog wel online te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:18 schreef Roeji het volgende:
hahaha das idd wel een voordeel.
Ik had me een zwart rokje in L gekocht, zo een van 9,90 die met die rimpeltjes op de buik (uit de nieuwe zomercollectie). Die viel me dus zowat van mn kont. Vandaag geruild, helaas geen zwarte meer. dus maar een groene (jade noemen ze de kleur geloof ik). Maat M, even zo over mn broek gepast. Zat strak, dus mijn idee was: die zit perfect als ik m zo aandoe. Nou hij is dus nog te grootEn ze zijn op de site allemaal uitverkocht. En in de winkel zullen ze morgen ook wel weer weg zijn.
Rottige maten ook.
Ja, in de winkel dacht ik dat t wel paste, niet dus. Nou ja. het kan wel. Maar misschien toch voor een s kijken morgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Coconut het volgende:
[..]
Grappig, je hebt dus precies hetzelfde met dat rokje als ik! Je wilt toch een S dan? Die zijn nog wel online te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |