Je bent stormfronter?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef Trizzle het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen wat je wilt. zolang je niet constant een of andere 'nigger-lover' uithangt die duidelijk niks op het forum te zoeken heeft word je niet gebanned.
nej... tis me nooit gelukt om me te registreren om een of andere reden, dus heb ik t maar opgegevenquote:
Zeg maar de dolkstoot-legende die zijn lelijke hoofdje opnieuw roert?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je krijgt als uitleg dat het allemaal de schuld is van de zionisten en imperialisten.
Boehoe wat zijn ze zielig.![]()
![]()
Man, kijk uit wat je zegt. Voor je 't weet ontdekken ze dat ze best veel gemeen hebben, dat ze beter kunnen samenwerken, en dan wordt je inelkaargemept door een kaalkopje, terwijl 't marrokaantje je spullen jat.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Eigenlijk zou je hun IP-adressen moeten verzamelen en de hele bubs ineens van hun bed lichten linea recta naar een internaat waar ze gezamenlijk met relmarokkanen en ander ontspoord tuig in goede banen geleid kunnen worden en opgeleid enzo om zich nog ergens nuttig te maken.
Ik zag de naam en vroeg me al af of jij dat was.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Slarioux het volgende:
Het geweldigste aan die site is nog dat er nóg een Slarioux rondloopt
Je probeert je extreem-rechtse gedachtengoed te verdoezelen merk ik al. Laf hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Slarioux het volgende:
Het geweldigste aan die site is nog dat er nóg een Slarioux rondloopt
pff zieke shit gekquote:Ik zit op een middelbare school met over de 2000 leerlingen, in het laatste jaar. Toen ik er op school kwam was het turkse (ik generaliseer, met turk bedoel ik elke allochtoon, niet blanke) aandeel nog minimaal. Maar met de laatste 2 vrachten wuppen loopt het de spuigaten uit. Turk hier, Turk daar, Turk overal! Ik erger me er kapot aan!
Maar nog erger, er zijn blanke mensen (jaja je zult het bijna niet geloven) die het graag met Turken doen. Zelf had ik mijn oog eens laten vallen op een mooi Nederlands meisje. Niets geworden, maar een maand later liep ze wel met een jogging broek in de sokken, bondkraag en een overmatig Z accent. Rond uit walgelijk vind ik zoiets.
Nog iets, mijn eigen zusje kwam laatst met een Moslim thuis, die ze, op school ontmoet heeft. Ik zat net met een aantal man te pokeren, en heb hem vriendelijk verzocht op te donderen. Gelukkig pakte m’n ouders me zusje gepast aan!
maak je niet te druk. het gaat bij demonstraties meestal om een handvol 'intellectuelen'.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef IHVK het volgende:
Nog iets, mijn eigen zusje kwam laatst met een Moslim thuis, die ze, op school ontmoet heeft. Ik zat net met een aantal man te pokeren, en heb hem vriendelijk verzocht op te donderen. Gelukkig pakte m’n ouders me zusje gepast aan!
![]()
Ach, er zit er ook eentje bij mij op school en het grappige is dat we ooit heel goed bevriend waren. Nu loopt hij met whitepower tekens rond enzo. Wel jammer..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet te druk. het gaat bij demonstraties meestal om een handvol 'intellectuelen'.
een paar radicalen die vooral hun handen thuis moeten houden van allochtonen en links radicalen. tenzij ze in een gevecht zijn verwikkeld. dan juig ik alles toe wat verwond raakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach, er zit er ook eentje bij mij op school en het grappige is dat we ooit heel goed bevriend waren. Nu loopt hij met whitepower tekens rond enzo. Wel jammer..
Maar ik denk dat je gelijk hebt, het gaat hier om een klein groepje mensen.![]()
'nigger-lover'quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef Trizzle het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen wat je wilt. zolang je niet constant een of andere 'nigger-lover' uithangt die duidelijk niks op het forum te zoeken heeft word je niet gebanned.
lulkoek, er zaten genoeg "niggers", zoals jij dat noemt, in het Amerikaanse leger.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Trizzle het volgende:
[..]
'witte'En voor het geval je het niet wist: de nazi's zijn verslagen door anderen blanken, grotendeels 'germanen'.
en jij vergelijkt fok! met stromfront-achtigen?quote:
Po-teej-to, po-taa-toquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij vergelijkt fok! met stromfront-achtigen?![]()
je bent een vrouw! gedraag je eens als zodanig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |