Heb je de stekker er wel inzitten?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:44 schreef Zyggie het volgende:
Zet je 'em wel op de goede stand?
Dwazen leven en praten, jij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je de stekker er wel inzitten?
Hallo. Voorverwarmen is niks anders dan de oven aanzetten op de gewenste temperatuur en dan 10 of 15 minuten wachten totdat 'ie is opgewarmd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef Nachtdier het volgende:
Voorverwarmen doe je toch alleen bij de grill?
Maar, ik zal dat eens proberen, al verwacht ik dat na 20 minuten het ding toch wel behoorlijk warm moet zijn...Vind het in ieder geval een beetje vaag dat ie niet echt goed werkt.
De oven bij de Esso destijds (oke, ding is wel professioneel) verwarmde je oko niet voor. Die was binnen paar tellen op temperatuur.
Ik zal eens kijken of ik m kan voorverwarmen, weet niet of ik die mogelijkheid erop heb zitten namelijk.
Heerlijk, binnen 6 minuten pizzaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn combi-magnetron heeft van die speciale programma's, waarbij je alleen het gewicht van het gerecht moet instellen.
En een bevroren pizza is met het pizza-programma na 6 minuten prima eetbaar!.
Nee, het combi wilt zeggen dat je en een magnetron hebt en een oven. Je kan ze wel alletwee tegelijk aanzetten, maar da 's weer een ander programma....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef DennisMoore het volgende:
Het 'combi' zorgt er toch voor dat de magnetronfunctie gebruikt wordt om de pizza te ontdooien en op te warmen, en de ovenfunctie voor het knapperige en het kleurtje?
Yup je moet eerst voorverwarmen en daarna zoeken op je magnetron naar de auto crisp functie dan isie inderdaad in 6 minuten van bevroren naar zeer goed te eten en warmquote:
Het is maar wat je lang noemt. Zelfs een Boretti doet er bijna 9 minuten over om de 200 graden te bereiken.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Nachtdier het volgende:
Voorverwarmen was idd de oplossing.
Stond wel iets in het boekje erover, maar nooit gedacht dat het zolang zou duren.
Inmiddels weet ik dus hoe het ding werkt.
Fout!quote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef justmattie het volgende:
Zo zijn wij Nederlanders iets kopen -> gelijk proberen enzo en DAN pas het boekje lezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |