Vette fipo gozert!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Sorry... hen wel eens tikkepra.quote:
omdat de trol zelf niet reageerd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
No prob, we aim to please.
Larissa is saai aan het worden eigenlijk...
Documenteren kan ook heel tof zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat kan FOK! toch tof zijn als je al de hele week grotdroge documentatie aan het schrijven bent.
ALT-TAB ftw.
Hardop lachen om fok is tof !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef n00cL30n het volgende:
Hehehehehehe.
Ik betrap mij de laatste tijd steek vaker op hardop lachen tijdens fok!ken... Moet denk ik een beetje gaan oppassen.
Of serveronderhoud aan het plegen bentquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat kan FOK! toch tof zijn als je al de hele week grotdroge documentatie aan het schrijven bent.
ALT-TAB ftw.
quote:
...een serverruimte verhuizing voorbereiden is ook erg boeiend.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Kijk eens in crew waarom ze een ban heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik snap nog steeds geen hol van die hele discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |