Ik had lang genoeg op een ander gewacht... de nieuwe topics 3 keer ververst en er stond nog nixquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
Jajaja ik wist dat jij het zou doen!
Dankjequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:09 schreef mootie het volgende:
Bongie ziet er mooi uit zo!
Ik "probeer" zo normaal mogelijk te doenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik "probeer" zo normaal mogelijk te doen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Bongie met jedat is wel zo'n beetje je trademark
Van de SC heb je in ieder geval geen last. Die ligt zo goed als stil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen met bijlezen.
Ik ga eerst maar ff Grijpstra en de Gier kijken, daarna de uitzending van gisteren via de Tiensite, daarna het nieuws en de 'villa vandaag' van de Tiensite.
Daarna de OP`s van alle COS-sen.
Daarna de Updates, en enige willekeurige COS-passages om de sfeer te proeven.
En daarna naar bed, en dan heb ik morgenochtend weer een achterstand en daar kan ik zo vreselijk slecht te-he-he-gen.![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Hoi!
Wtf, daar heeft mijn meisje op het moment ook last van...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
Door mn rug gegaan of zoiets..... loop als een oud wijf rond, als ik al kan lopen, en er komen allemaal rare kreuntjes en geluiden uit mn strot.![]()
Is echt niet grappig, nog nooit gehad, ik kan niet eens in mn eentje gaan zitten of opstaan. Laat staan de trap op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, daar heeft mijn meisje op het moment ook last van...
Die ligt nu dus maar achter me te slapen, werd er afgrijselijk sjaggo van dat ze niet meer gewoon d'r gang kon gaan.
Mjah, ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 22 april 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt niet grappig, nog nooit gehad, ik kan niet eens in mn eentje gaan zitten of opstaan. Laat staan de trap op.
Net tijgerbalsem erop gedaan, en een kruikje, ik weet het verder ook niet. Jullie moeten ons morgen uit bed rollen vrees ik.quote:Op zondag 22 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik heb het gemerkt.
Weinig aan te doen geloof ik though...
En wie is jullie in dit geval?quote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Net tijgerbalsem erop gedaan, en een kruikje, ik weet het verder ook niet. Jullie moeten ons morgen uit bed rollen vrees ik.![]()
Massage heb ik al gehad..... helpt niet, zolang ik hier maar stilzit gaat het goed, ik vrees het moment al dat ik moet plassen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Fokken gaat je anders nog prima af![]()
Kan je niet even een massage regelen ofzo?
Rob is ook net naar boven: Schatje, kun je wel zelf naar boven komen?quote:Op zondag 22 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat ik naar bed moet.
Jullie hebben het maar goed met ons "vriendjes"quote:Op zondag 22 april 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob is ook net naar boven: Schatje, kun je wel zelf naar boven komen?
Wat een lieffie he!![]()
Trusten en wens haar sterkte van een medekreupele!quote:Op zondag 22 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hebben het maar goed met ons "vriendjes"![]()
En nu duik ik ernaast![]()
Adieu!![]()
![]()
Idd, ze voelt zich vet belangrijk enzo... Beetje dat arme meisje van 19 afzeiken!quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef haaahaha het volgende:
Wat is die hoofd van de schoonmaak een dom wijf zeg. Wie denkt ze wie ze is?
quote:Op zondag 22 april 2007 06:39 schreef Lobasca het volgende:
ik heb net maar even wat slakken weggejaagt uit de tuin, maar dat schoot niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |