quote:
Dat is te tragisch voor woorden, een beetje slowchat hoort goed te zijn voor een draadje of 4-5 per dag, in dit tempo kun je het zelfs met Schoenmaat 38 bijhouden!quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
Gister ook al........... too slow!
zelfs als je met je kloten tussen klapdeuren hebt gezeten!quote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
En zelfs als je door je rug bent gegaan!
Misschien hier of daar een adhd-er inhuren ?quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
En normaal is het hier toch niet meer dan een draadje of 2, op heeeeele heftige dagen.
Dat is gewoon kruipen, valt vast reuze meequote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zelfs als je met je kloten tussen klapdeuren hebt gezeten!
Leandra en Ian gaan meestal als een speer ^_^quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien hier of daar een adhd-er inhuren ?
waarom zijn dit soort antwoorden gewoon altijd van vrouwen te verwachten? deze wezentjes missen elke vorm van empathiequote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is gewoon kruipen, valt vast reuze mee![]()
er vandoor zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra en Ian gaan meestal als een speer ^_^
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen hoe ballen tussen een deur voelen! Misschien stellen mannen zich wel gruwelijk aan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zijn dit soort antwoorden gewoon altijd van vrouwen te verwachten? deze wezentjes missen elke vorm van empathie![]()
Tis de schuld van Ian en Leandra.quote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeuh, die kunnen lullen als Brugman![]()
Dat zeg ik altijd over bevallen! Bietje persen en plop!quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen hoe ballen tussen een deur voelen! Misschien stellen mannen zich wel gruwelijk aan.![]()
Ken ik niet, net als die Brugman!quote:
Zelf nog niet meegemaakt...... bij mijn moeder ging het in een vloek en een zucht, dus het kan wel makkelijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd over bevallen! Bietje persen en plop!
Wij kerels zitten die hele bevalling uit terwijl die vrouwen lui in een nest liggen te wachten tot ze ff een keertje een keiharde vaginale scheet mogen laten!
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
En wie ben jij?quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ken ik niet, net als die Brugman!
Ik ben de king, de godfather!quote:
Al doet Natasia stukken van Dante, dan nog krijg je er het gevoel bij of je gaat koekhappen in een giertank!quote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf nog niet meegemaakt...... bij mijn moeder ging het in een vloek en een zucht, dus het kan wel makkelijk![]()
En volgens Natasia is het kinderen uit je kut schijten... dat klinkt dan weer minder aanlokkelijk.![]()
Ik voel mij niet geroepen tot zulks, dus wees een brave meid en buig voor mij!quote:Op zondag 22 april 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
King of... / Godfather of...?
Wees eens wat duidelijker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |