Lol wil iemand deze jongen een ban geven,, bergkamp beter dan Zidanequote:Op donderdag 19 april 2007 13:45 schreef Yi-Long het volgende:
Zidane heeft bijvoorbeeld meer grote prijzen gepakt en vaker 'gepiekt' in belangrijke wedstrijden dan Dennis Bergkamp, maar persoonlijk vind ik Dennis een betere speler.
Cruyff was beter dan Diego. Misschien niet kwa balletje hoog houden, maar wel als voetballer. Dus passing, overzicht, positionering, etc.
Messi is een groot talent en een goede speler, maar hij zal eerst nog 10 jaar consequent op een hoog niveau moeten blijven presteren om echt tot de allergrootsten gerekent te worden.
Mogen wij dat filmpje ook zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een clipje gezien van een training van Messi
Zeker net zo mooi als Diego
Ik heb het op TV gezien, maar misschien is het ook wel op you tube.quote:
Ik dacht Diego van Juventus toen ik de titel las, dus ik kwam hier om je uit teschelden. Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op de zelfde leeftijd is Messi nog steeds superieur
Dan is Seedorf de beste ooit. Wat ze ook ooit winnen, zelfs bij elkaar gaan ze nooit meer winnen dan Seedorf (en zelfs bij verschillende clubsquote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:
Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
Grootste talent ter wereld
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname
Diego
Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar
Natuurlijk is Messi superieur
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan is Seedorf de beste ooit. Wat ze ook ooit winnen, zelfs bij elkaar gaan ze nooit meer winnen dan Seedorf (en zelfs bij verschillende clubs)
Heb even doorgestreept wat niet van toepassing is.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:
Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname
Diego
Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar
Natuurlijk is Messi superieur
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is inmiddels 3 keer kampioen en 2 keer CL, ook niet belangrijk?
Totaal niet interessant voor dit onderwerp.quote:Hoe vindt je het overigens dat Diego op 24 jarige leeftijd in 2 jaar Barca niet verder kwam dan een beker?
En waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de prijzen weggestreept die hij won na zijn 22e blijft er een ander verhaal over
Spelers te vergelijken, maar dat stond ook al in de OPquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen?
Omdat je anders je gelijk niet kan halen (wat je sowieso niet kan)?
Als je een speler wil vergelijken, moet je dat doen met iemand uit z'n eigen tijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Spelers te vergelijken, maar dat stond ook al in de OP
Waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je een speler wil vergelijken, moet je dat doen met iemand uit z'n eigen tijd.
Niet met iemand uit het verleden/ de toekomst, dat is kansloos en nietszeggend.. Dat probeer ik je nu al een tijdje wijs te maken maar zoals altijd ben je daar te eigenwijs voor
Tijden zijn anders.quote:
Messi is natuurlijk buitencategorie.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Ja ik wel
Messi vind ik daarentegen zeker net zo briljant.
Momenteel de enige absolute topper bij Barca
Toch blijft het 11 tegen 11 op een even groot veldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tijden zijn anders.
Betere technieken voor schoensel, beter technieken voor de ballen, betere trainingen, betere begeleiding en ga zo maar door
Laten we stellen dat het voor Messi ook "makkelijker" is om te presteren zoals Messi presteert (zonder afbraak aan zijn prestaties te willen doen, want ik vind het een goede voetballer)
Waarom denk je dat records (bij de olympische spelen en dergelijke) steeds scherper gezet worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |