abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48499080
Hij loopt zelfs nog de zelfde kant in naar de corner vlag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48499116
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:20 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Doede... het enige wat ik mij afvraag is of Maradonna nu wel of niet in zijn carriere wereldkampioen is geweest!
Jezus, 1986 hallo?
pi_48499238
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Beide doelpunten in beeld, kan je ze mooi vergelijken..
Fantastsich commentaar ook van RAC1, Catalunya Radio..

Klik hier!!
Schitterend.

Messi mes mes mes mes mes messii
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48499327
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook tot zijn 20e?
Waar ik het over heb is nog niet eens het voetballende gedeelte. Maradona werd aanbeden als een god, en straalde dat ook uit.

maar ik geef Messi het WK2010. al zal zijn argentinie nog een zware kluif hebben aan Marokko
pi_48499390
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:08 schreef AminBen het volgende:
al zal zijn argentinie nog een zware kluif hebben aan Marokko
Boukhari en Boutahar lopen hem voor de voeten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48499475
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Boukhari en Boutahar lopen hem voor de voeten?
pi_48499504
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48499535
Doet me denken aan de paint van Drenthe met allemaal biljet langs hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 19 april 2007 @ 14:32:48 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48500087
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

[afbeelding]
Aissati is inderdaad een van de allergrootste talenten in de wereld op dit moment. Heerlijke voetballer, goede mentaliteit om verder door te ontwikkelen. Ben zeer benieuwd hoe hij over 5 a 10 jaar bekend staat.
pi_48500290
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Jezus, 1986 hallo?
Jezus was er toen al niet meer man....
pi_48500457
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aissati is inderdaad een van de allergrootste talenten in de wereld op dit moment. Heerlijke voetballer, goede mentaliteit om verder door te ontwikkelen. Ben zeer benieuwd hoe hij over 5 a 10 jaar bekend staat.
Als een goede eredivisie voetballer die mislukt is bij PSV
pi_48500663
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

.. maar ondertussen de sterren van de hemel speelt bij Real Madrid
pi_48500768
Nee, je leest niet goed
pi_48500832
quote:

[..]

Grapjas
pi_48500850
De tijd zal me in het gelijk stellen
pi_48500907
Ik zie trouwens wel heeeeeel erg veel gelijkenissen, vrijwel exact hetzelfde.
pi_48501000
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:50 schreef AminBen het volgende:
De tijd zal me in het gelijk stellen
Of mij.

Is er al ooit een Marokkaanse topvoetballer geweest? Allemaal leggen ze het af op mentaliteit
pi_48501025
Afellay is wel goed, maar die speelt voor Nederland
  donderdag 19 april 2007 @ 14:55:56 #69
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48501093
quote:

[..]

Als Aissati zich gewoon door blijft ontwikkelen dan wordt het een hele hele grote. Ik schat hem qua talent en kwaliteiten nu al bij de allerbesten die de eredivisie heeft voortgebracht. Geniale speler.
pi_48501142
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of mij.

Is er al ooit een Marokkaanse topvoetballer geweest? Allemaal leggen ze het af op mentaliteit
Hij is toch ook Nederlander

Maarja, dan zie ik Algerijnen niet wezenlijk verschillen van Marokkanen in mentaliteit, en de grootste voetballer sinds Maradona heeft een Algerijns paspoort. Onzinredenatie.
pi_48501157
Hij is niet in te passen in een systeem. Zijn broertje wel, maar dat laat hij dit seizoen ook al zien
pi_48501186
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:56 schreef AminBen het volgende:

[..]

Hij is toch ook Nederlander

Maarja, dan zie ik Algerijnen niet wezenlijk verschillen van Marokkanen in mentaliteit, en de grootste voetballer sinds Maradona heeft een Algerijns paspoort. Onzinredenatie.
Ik had het over Marokkanen, tot op heden heeft er nog nooit een de top gehaald
  donderdag 19 april 2007 @ 14:59:00 #73
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48501237
Het is bijna eng hoe die goals op elkaar lijken.
pi_48501282
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik had het over Marokkanen, tot op heden heeft er nog nooit een de top gehaald
Dus kan dat in de toekomst niet gebeuren ? Op basis daarvan zou Eusebio als Mozambiqaan kansloos zijn geweest

Maar laten we het maar houden bij Messi en Maradona
pi_48501339
Kan best, maar als je de gemiddelde menaliteit ziet van de Marokkaan in Nederland schat ik die kans niet zo groot in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')