Jezus, 1986 hallo?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:20 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Doede... het enige wat ik mij afvraag is of Maradonna nu wel of niet in zijn carriere wereldkampioen is geweest!
Schitterend.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Beide doelpunten in beeld, kan je ze mooi vergelijken..
Fantastsich commentaar ook van RAC1, Catalunya Radio..
Klik hier!!![]()
Waar ik het over heb is nog niet eens het voetballende gedeelte. Maradona werd aanbeden als een god, en straalde dat ook uit.quote:
Boukhari en Boutahar lopen hem voor de voeten?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:08 schreef AminBen het volgende:
al zal zijn argentinie nog een zware kluif hebben aan Marokko![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boukhari en Boutahar lopen hem voor de voeten?
Aissati is inderdaad een van de allergrootste talenten in de wereld op dit moment. Heerlijke voetballer, goede mentaliteit om verder door te ontwikkelen. Ben zeer benieuwd hoe hij over 5 a 10 jaar bekend staat.quote:
Als een goede eredivisie voetballer die mislukt is bij PSVquote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati is inderdaad een van de allergrootste talenten in de wereld op dit moment. Heerlijke voetballer, goede mentaliteit om verder door te ontwikkelen. Ben zeer benieuwd hoe hij over 5 a 10 jaar bekend staat.![]()
![]()
.. maar ondertussen de sterren van de hemel speelt bij Real Madridquote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als een goede eredivisie voetballer die mislukt is bij PSV
Grapjasquote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of mij.quote:
Als Aissati zich gewoon door blijft ontwikkelen dan wordt het een hele hele grote. Ik schat hem qua talent en kwaliteiten nu al bij de allerbesten die de eredivisie heeft voortgebracht. Geniale speler.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is toch ook Nederlanderquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of mij.
Is er al ooit een Marokkaanse topvoetballer geweest? Allemaal leggen ze het af op mentaliteit![]()
Ik had het over Marokkanen, tot op heden heeft er nog nooit een de top gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 14:56 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hij is toch ook Nederlander![]()
Maarja, dan zie ik Algerijnen niet wezenlijk verschillen van Marokkanen in mentaliteit, en de grootste voetballer sinds Maradona heeft een Algerijns paspoort. Onzinredenatie.
Dus kan dat in de toekomst niet gebeuren ? Op basis daarvan zou Eusebio als Mozambiqaan kansloos zijn geweestquote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het over Marokkanen, tot op heden heeft er nog nooit een de top gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |