De dinsdag na pinkpop ga ik op schoolkamp naar Terschelling, weer een week geen slaapquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ze verwachten dat die uitverkocht raakt dit jaar...
Zelfs mijn pa die achter me voetbal zit te kijken kan zijn voet niet stilhoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef DaMook het volgende:
Zoals michiel nu zit / staat zit ik ook.
Ja en? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De dinsdag na pinkpop ga ik op schoolkamp naar Terschelling, weer een week geen slaap
Ik wil er ook heenquote:
Behalve het feit dat we hele leuke verplichte culturele dingen moeten doen op dat eiland (lees: schilderenquote:
Schilderen kan heel leuk zijn... Vooral als het niet verplicht isquote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Behalve het feit dat we hele leuke verplichte culturele dingen moeten doen op dat eiland (lees: schilderen) zie ik ook geen probleem
Het ging niet zo als ik wilde, was net te laat.... Je zit Michiel alleen vaag door het beeld rennenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Maricha, je maakte net toch wel een filmpje dat morgen op Youtube staat hè?
Ik vind het wel een briljante actiequote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Kon Eric niet bellen op de studiolijn?
Dit is best wel onverstaanbaar.
Dat kan ook erg leuk zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het ging niet zo als ik wilde, was net te laat.... Je zit Michiel alleen vaag door het beeld rennen![]()
Is dit een request van jou??quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Kon Eric niet bellen op de studiolijn?
Dit is best wel onverstaanbaar.
Waar is de keuze op gevallen?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik ben NIET deze Floris, heb vandaag niets aangevraagd.
[..]
Nee dus.![]()
haha.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik ben NIET deze Floris, heb vandaag niets aangevraagd.
[..]
Nee dus.![]()
Er is nog een half uur te gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
ik begin weer lichtelijk het vermoeden te krijgen dat mijn request er niet doorheen komt
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zaterdag trouwens wel naar Rene Froger, personeelsfeest
.
pessimistquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
ik begin weer lichtelijk het vermoeden te krijgen dat mijn request er niet doorheen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |