quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus maar gewoon Magical Kicks doen
Die wat je nu hebt zijn 2 exjes van mijquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Houniet het volgende:
zkerkussende dames gasten
die van Alizee heb ik bewaard
Heb daar nog een stukje over gelezen in Automatisering Gidsquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
klopt helemaal piet... trots medewerker
[..]
probeer dan de andere portals..? zigiz.com, juego.fr, gamespiele.de (als ik het goed heb)
spill heeft een hele sloot aan portals.. ook polen, malta en Z-amerika enzo.
vroeger stond het op de site van Roberto Baggio zelf, toen kon je inloggen en werd alles bijgehouden, maar dat kan dus nu niet meer... ik denk dat er al een stuk of 50 gehaald heb in 2 dagenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel cups heb je al gehaald Remcore?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die wat je nu hebt zijn 2 exjes van mij![]()
Kerel schietenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroeger stond het op de site van Roberto Baggio zelf, toen kon je inloggen en werd alles bijgehouden, maar dat kan dus nu niet meer... ik denk dat er al een stuk of 50 gehaald heb in 2 dagen
ik dacht dus in eerste instantie aan andere cups![]()
1900 heeft 2x cup A gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel cups heb je al gehaald Remcore?
Klopt, waren op zich best wel geilquote:
haha tering man, ben ej ook nog wel een tijdje bezig. Ken je hem persoonlijk Houniet?quote:
blauwtje gelopen en zit nu met blauwe ballenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo:
@ Houniet: lienelien is weg, en nu is 1900 ook nergens meer te bekennen
valt wel opquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo:
@ Houniet: lienelien is weg, en nu is 1900 ook nergens meer te bekennen
Gehele filmpje staat op mijn telefoonquote:
linkje?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb daar nog een stukje over gelezen in Automatisering Gids
was jij dat op het filmpje die een shotgun schoot toen hij em voor zn ballen hield?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
blauwtje gelopen en zit nu met blauwe ballen
ik ken veel fokkers, maar die nietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha tering man, ben ej ook nog wel een tijdje bezig. Ken je hem persoonlijk Houniet?
sorry niet kunnen vinden.. staat wel in de gids zelf..quote:
oooh, dacht ik ff. Omdat je wist dat die 2x cup A heeft gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ken veel fokkers, maar die niet
die was best auuuw jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
was jij dat op het filmpje die een shotgun schoot toen hij em voor zn ballen hield?
Gooi het eruitquote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Fok! Fok! Fok!
(sorry voor dit gevloek)
Alleen in bed. Mits weinig wind nog effe rondje door het Twentsche land wielrennen.quote:
Is dat vanaaf weer??quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ga ik ook weer trainendaarna de 1e aflevering van Prison Break seizoen 2 kijken
mijn telefoon speelt dat formaat niet afquote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gehele filmpje staat op mijn telefoonen voor de liefhebbers.. niet echt heel suitable for work
![]()
![]()
VUILE HOER!!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
Mijn spacecakes (zo'n koek met chocola en caramel) zijn gestolen!
Op de afdeling waar ik zit staat er zo'n kast die niemand gebruikt waar ik mijn papieren en andere zooi in bewaar. Maar nu heeft iemand dus mijn spacekoeken uit deze kast gestolen![]()
Ik bedank bij deze de schoonmaker voor het verpesten van mijn dag![]()
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijkerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dat vanaaf weer??
ff opnemen, mijn team moet ballen![]()
Bel de technische recherche...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
Op de afdeling waar ik zit staat er zo'n kast die niemand gebruikt waar ik mijn papieren en andere zooi in bewaar. Maar nu heeft iemand dus mijn spacekoeken uit deze kast gestolen![]()
Spacekoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
ik ben dan sportenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijker
Ach, de goals zie ik morgenvroeg wel op t nieuwsquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijker
En terecht gekquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katje want deze lagen er nog.
Heb nu wel een briefje in de kast opgehangen dat ze met de takken van mijn spullen moet afblijven![]()
![]()
![]()
Kun je geen 220v op dat kastje zettenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katja want deze lagen er nog.
Heb nu wel een briefje in de kast opgehangen dat ze met de takken van mijn spullen moet afblijven![]()
![]()
![]()
+geld afkomstig van een suikeroom. Zeg maar de goedkope Chelsea versie, alleen hier is het ineens wel geaccepteerdquote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
AZ![]()
Successupporters en een gemaakte club.
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katja want deze lagen er nog.
![]()
![]()
Top, schroom het vooral niet om te posten hierquote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Sok41 het volgende:
Als ik succes heb zaterdag heb ik ook zo'n filmpje in mn avatar.. harhar
Who cares bout AZ:p
iddquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, schroom het vooral niet om te posten hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |