quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus maar gewoon Magical Kicks doen
Die wat je nu hebt zijn 2 exjes van mijquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Houniet het volgende:
zkerkussende dames gasten
die van Alizee heb ik bewaard
Heb daar nog een stukje over gelezen in Automatisering Gidsquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
klopt helemaal piet... trots medewerker
[..]
probeer dan de andere portals..? zigiz.com, juego.fr, gamespiele.de (als ik het goed heb)
spill heeft een hele sloot aan portals.. ook polen, malta en Z-amerika enzo.
vroeger stond het op de site van Roberto Baggio zelf, toen kon je inloggen en werd alles bijgehouden, maar dat kan dus nu niet meer... ik denk dat er al een stuk of 50 gehaald heb in 2 dagenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel cups heb je al gehaald Remcore?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die wat je nu hebt zijn 2 exjes van mij![]()
Kerel schietenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroeger stond het op de site van Roberto Baggio zelf, toen kon je inloggen en werd alles bijgehouden, maar dat kan dus nu niet meer... ik denk dat er al een stuk of 50 gehaald heb in 2 dagen
ik dacht dus in eerste instantie aan andere cups![]()
1900 heeft 2x cup A gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel cups heb je al gehaald Remcore?
Klopt, waren op zich best wel geilquote:
haha tering man, ben ej ook nog wel een tijdje bezig. Ken je hem persoonlijk Houniet?quote:
blauwtje gelopen en zit nu met blauwe ballenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo:
@ Houniet: lienelien is weg, en nu is 1900 ook nergens meer te bekennen
valt wel opquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo:
@ Houniet: lienelien is weg, en nu is 1900 ook nergens meer te bekennen
Gehele filmpje staat op mijn telefoonquote:
linkje?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb daar nog een stukje over gelezen in Automatisering Gids
was jij dat op het filmpje die een shotgun schoot toen hij em voor zn ballen hield?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
blauwtje gelopen en zit nu met blauwe ballen
ik ken veel fokkers, maar die nietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha tering man, ben ej ook nog wel een tijdje bezig. Ken je hem persoonlijk Houniet?
sorry niet kunnen vinden.. staat wel in de gids zelf..quote:
oooh, dacht ik ff. Omdat je wist dat die 2x cup A heeft gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ken veel fokkers, maar die niet
die was best auuuw jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
was jij dat op het filmpje die een shotgun schoot toen hij em voor zn ballen hield?
Gooi het eruitquote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Fok! Fok! Fok!
(sorry voor dit gevloek)
Alleen in bed. Mits weinig wind nog effe rondje door het Twentsche land wielrennen.quote:
Is dat vanaaf weer??quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ga ik ook weer trainendaarna de 1e aflevering van Prison Break seizoen 2 kijken
mijn telefoon speelt dat formaat niet afquote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gehele filmpje staat op mijn telefoonen voor de liefhebbers.. niet echt heel suitable for work
![]()
![]()
VUILE HOER!!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
Mijn spacecakes (zo'n koek met chocola en caramel) zijn gestolen!
Op de afdeling waar ik zit staat er zo'n kast die niemand gebruikt waar ik mijn papieren en andere zooi in bewaar. Maar nu heeft iemand dus mijn spacekoeken uit deze kast gestolen![]()
Ik bedank bij deze de schoonmaker voor het verpesten van mijn dag![]()
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijkerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dat vanaaf weer??
ff opnemen, mijn team moet ballen![]()
Bel de technische recherche...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
Op de afdeling waar ik zit staat er zo'n kast die niemand gebruikt waar ik mijn papieren en andere zooi in bewaar. Maar nu heeft iemand dus mijn spacekoeken uit deze kast gestolen![]()
Spacekoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef AversusZ het volgende:
GVD![]()
ik ben dan sportenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijker
Ach, de goals zie ik morgenvroeg wel op t nieuwsquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil AZ ook wel zien, maar vind Prison Break toch ff iets belangrijker
En terecht gekquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katje want deze lagen er nog.
Heb nu wel een briefje in de kast opgehangen dat ze met de takken van mijn spullen moet afblijven![]()
![]()
![]()
Kun je geen 220v op dat kastje zettenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katja want deze lagen er nog.
Heb nu wel een briefje in de kast opgehangen dat ze met de takken van mijn spullen moet afblijven![]()
![]()
![]()
+geld afkomstig van een suikeroom. Zeg maar de goedkope Chelsea versie, alleen hier is het ineens wel geaccepteerdquote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
AZ![]()
Successupporters en een gemaakte club.
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef AversusZ het volgende:
De dief lust waarschijnelijk geen apekoppen van Katja want deze lagen er nog.
![]()
![]()
Top, schroom het vooral niet om te posten hierquote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Sok41 het volgende:
Als ik succes heb zaterdag heb ik ook zo'n filmpje in mn avatar.. harhar
Who cares bout AZ:p
iddquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, schroom het vooral niet om te posten hier![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je geen 220v op dat kastje zetten
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
+geld afkomstig van een suikeroom. Zeg maar de goedkope Chelsea versie, alleen hier is het ineens wel geaccepteerd![]()
DSB
FRISIA
Irritante hoerenreclames
dan moet je daar gewoon geen spacekoeken over morsenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef AversusZ het volgende:
[..]
![]()
Maar dan komt niemand mijn bureau en toetensbord meer schoonmaken![]()
Tuurlijk do'h, zulke dingen deel ik graagquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, schroom het vooral niet om te posten hier![]()
Sok41 wil graag even patseren met z'n chicksquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tuurlijk do'h, zulke dingen deel ik graag![]()
quote:
ik heb over 5 uur en 4 minuten weekendquote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef Lunar het volgende:
Nog 6 uur en 6 minuten! En dan nog een dag
Is dat de allereerste aflevering van seizoen 2?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ga ik ook weer trainendaarna de 1e aflevering van Prison Break seizoen 2 kijken
Neen, aflevering 14 volgens wikipedia...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Is dat de allereerste aflevering van seizoen 2?
Nouja patseren.. Meer iets van een succes delen met de samenleving. ... . ofzo.. .quote:Op donderdag 19 april 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sok41 wil graag even patseren met z'n chicks
probeer je nu grappig te zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe hilarisch is het om jezelf te quoten![]()
Ze moesten even bukken voor de baasquote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
Wordt er bij jullie nog wat gedaan aan secretaressedag? Hier kregen alle vrouwen een bos bloemen, en er is gebak voor iedereen![]()
Leen doet u ook aan stunts..quote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
+geld afkomstig van een suikeroom. Zeg maar de goedkope Chelsea versie, alleen hier is het ineens wel geaccepteerd![]()
DSB
FRISIA
Irritante hoerenreclames
Secretaresse wist niet eens dat het vandaag secretaressedag isquote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
Wordt er bij jullie nog wat gedaan aan secretaressedag? Hier kregen alle vrouwen een bos bloemen, en er is gebak voor iedereen![]()
dat is niet alleen op secretaresse-dagquote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze moesten even bukken voor de baas
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze moesten even bukken voor de baas
nou ik ben wegquote:Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef Freshthinking het volgende:
In Nunspeet doen nu zo'n 250 secretaresses mee aan de speciale golfdag in het kader van die dag.
Had ik best bij willen zijn voor een reportage
golfen..quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou ik ben weg![]()
![]()
ga maar eens golven
.
ik mis haar nu alquote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
fresh, lien wannaB!
Verklaart nu:quote:
Hela! Volgens mij ben jij de secretaresse daar!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
secretaressedag.. Ze kreeg een bos bloemen en Celebrations
Zoeen wief wat hier wel s rondhing en wijsneuzerig iedereen op zijn fouten gingen wijzen. Blij dat we ervanaf zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef Houniet het volgende:
wie is lienelien dan ?
quote:
dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef Casual-T het volgende:
Vanmorgen:
[..]
Verklaart nu:
[..]
Hela! Volgens mij ben jij de secretaresse daar!![]()
![]()
ssttt... niet verder vertellen...quote:
komt voor in elke natte droom van alle gasten hierquote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef Houniet het volgende:
wie is lienelien dan ?
uhm... nee dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ssttt... niet verder vertellen...![]()
Denk je dat wij (overige collega's) het zouden accepteren als de secretaresse alle Celebrations alleen op zou eten![]()
spreek voor je zelf aubquote:Op donderdag 19 april 2007 11:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
komt voor in elke natte droom van alle gasten hier
nee, daar zit al een ander lekkere dame inquote:Op donderdag 19 april 2007 11:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
komt voor in elke natte droom van alle gasten hier
Gewoon niet hilarischquote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe hilarisch is het om jezelf te quoten![]()
gewoon slaanquote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn collega gaat weg en zet de radio ook uit. Mag ik dan niet naar de radio luisteren?
uitleg pleasequote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Lunar het volgende:
Ter lering ende vermaeck: Groupage vervoer is nog best lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |