tegelijk gepostquote:Op donderdag 19 april 2007 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
Dat bestaat zeker nog, te halen bij de Albert Heijn
En nog steeds overheerlijk
Inderdaad, mensen die zeggen dat het bier met 7up is hebben t vast nooit opquote:Op donderdag 19 april 2007 01:15 schreef Ole het volgende:
Heeeeerlijk...
Haaahaha
Ik koop het regelmatig. de AH heeft het. En is toch lekkerder dan bier mengen met 7up
Is echt anders idd!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die zeggen dat het bier met 7up is hebben t vast nooit op
Meid !quote:
Wat is er dan zo lekker aan?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
Dat bestaat zeker nog, te halen bij de Albert Heijn
En nog steeds overheerlijk
De smaak, beetje bier, maar toch ook weer niet...quote:
Ik zei het welquote:Op donderdag 19 april 2007 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom zegt niemand erbij wanneer ze t drinken?
Ik vooral na het sporten
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een koude Shandy. Stiekem gewoon lekkerder dan bier
.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef MissHobje het volgende:
Shandy rules echt mega![]()
Het smaakje ervan is zo mjammie.. dat meng je niet zomaar ff hoor.
Ik drink het dan ook regelmatig
Enne who cares wat een ander ervan vind.. kom op zeg.. dat
bepaal je toch lekker zelf!
En waarom nietquote:Op donderdag 19 april 2007 02:10 schreef jordeeeh het volgende:
Dat er mensen zijn die dit serieus menen![]()
![]()
Omdat ik vroeger, 13 jaar ofzo, het helemaal geweldig vond. Had laatst weer een keer geprobeerd voor de gein met een vriend, omdat we er altijd grappen over makenquote:
Het skankt wel beter na een hele krat.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef popolon het volgende:
Ik kocht altijd een kratje Shandy.
Naast de kratten bier en flessen wodka stond wel eens een krat Shandy.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het skankt wel beter na een hele krat.![]()
![]()
Ja wonderwel smaakt die mix best goed. Het begin van 't onschuldige drankgebruik onder jongeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Naast de kratten bier en flessen wodka stond wel eens een krat Shandy.
Shandy is goed te drinken.
Echt welquote:Op donderdag 19 april 2007 02:10 schreef jordeeeh het volgende:
Dat er mensen zijn die dit serieus menen![]()
![]()
Toch stuk onschuldiger dan breezers lijkt mequote:Op donderdag 19 april 2007 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja wonderwel smaakt die mix best goed. Het begin van 't onschuldige drankgebruik onder jongeren.![]()
Ik krijg er ook zin in!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga denk ik zo shandy kopen
Ik heb het net gekochtquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga denk ik zo shandy kopen
Leuke combinatie, soms ook nog wel smakelijk maar niet te vergelijken. Je krijgt de verhouding gewoon niet perfect goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef justmattie het volgende:
vroeger maakten we dat zelf met 7-up en beetje bier![]()
![]()
In van die groene flesjes.....quote:
nee maar als je 13 bent proef je dat verschil niet zoveelquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuke combinatie, soms ook nog wel smakelijk maar niet te vergelijken. Je krijgt de verhouding gewoon niet perfect goed.
Er gaat niets boven echte shandy.![]()
juh shandy rocksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |