abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193726
Er komt dus wel een nIeuwe bewoonster, zoals in de BB site wordt aangekondigd. De spelregels bepalen volgens Rolf (gehoord bij 3fm vanmorgen) dat aLs er iemand vrijwillig vertrekt er een veranger in mag. Dus!
pi_193727
Sja, wie wist vantevoren alle spelregels?

Veronica weet er altijd weer iets nieuws bij te halen. Ik had vantevoren gedacht dat het ook iets zou worden als The Real World (MTV). Nu is het meer aapjes kijken en op ze experimenteren. Dierproeven zijn blijkbaar passe.

De lol die ik nu beleef is kijken wie het eerste gek wordt...

Admin donderdag 30 september 1999 @ 17:46:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_193728
Ik verneem zojuist uit betrouwbare (?) bron, dat de nieuwe bewoonster MONA heet en moeder is van 2 kinderen.

Klinkt een beetje als Karin 2 moet ik zeggen.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_193729
ha, de spelregels? die onbekend zijn voor iedereen behalve de producenten blijkbaar

zeggen de spelregels misschien ook dat op het moment dat er iets belangrijk zou kunnen gebeuren de streams afgesloten moeten worden?

pi_193730
quote:
op 09-30-1999 om 05:46 PM schreef Danny het volgende:
Ik verneem zojuist uit betrouwbare (?) bron, dat de nieuwe bewoonster MONA heet en moeder is van 2 kinderen.

Klinkt een beetje als Karin 2 moet ik zeggen.

wat is die betrouwbare bron?
mona klinkt als toetje

donderdag 30 september 1999 @ 17:52:00 #6
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_193731
Toch niet DE Mona ????

voor eventueele moreele steun ?

Is het al tijd voor aktie ?

pi_193732
Ik zal het maar zeggen dan.... Ik ben mn koffers net aan het inpakken, het is die goeie ouwe Meerhoerman die de nieuwe bewoner is....

Grtz,

MiRR0RMaN.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'

pi_193733
JHAAA , DE MONA, die roellt, kijken de prive live
pi_193734
Waarom zetten ze er geen politieke vluchtelingen bij die nog geen woord Nederlands spreken. Lijkt me lachen!!!
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_193735
he lui, volgens mij heet de nieuwe Diana en weten de bewoners dat al. Als ik het goed heb gehoord, hadden ze het over haar.
pi_193736
Die wordt dus genegeerd door de rest en er gelijk uitgestemd (uit betrouwbare bron genaamd Sabine).
I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_193737
JAAAAAAAAAHAAAAAAA, en nee ze zijn er niet blij mee, sterker nog, ze zijn .
Maar Sabine heeft het helemaal door: 'hoeven we tenminste niet meer na te denken over wie we wegstemmen'.
Go Sabine Ga
..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
pi_193738
hahaha, in de regels staat waarschijnlijk ook dat er niet meteen op een nieuwe bewoner mag worden gestemd...
je weet wat Rolf zei: we make the rules, so we can change them
pi_193739
juist dat is de instellingen, gewoon wegdrukken die hap
pi_193740
Ik zit ondertusssen mee te luisteren in het huis: ze zitten nu allerlei ongein te verzinnen, wat ze kunnen doen om de nieuwe bewoner te "verwelkomen". Die gaat het niet makkelijk krijgen
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_193741
Zo simpel als wat!...De nieuwe bewoonster
wordt direct bij dur lurven gepakt, weggestemt door alle andere bewoners en vervolgens weggestemt door de rest van NL.

BB wil ook graag iemand die zelfmoord pleegt.

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193742
Vraag het aan Mona, misschien iets voor Bianca!
Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

pi_193743
Een nieuwe bewo(o)n(st)er?
Ik geloof het toch niet
Ben ik nu koppig?
't zal iig wel veel kijkers trekken
When when your left hand is gone...., your right hand is left

pi_193744
Nieuwe bewoner krijgt carnaval-welkom...
Bart en Willem in een jurkje, iemand met een Scream-masker, Ruud weer Hawaii-stijl met colbert deze keer...
Lachen als diegene echt van de buitenwereld verstoken heeft gezeten. Voelt zich gelijk thuis.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_193745
Ik blijf het ongelooflijk raar vinden dat er na 14 dagen nog iemand bij kan komen. Nogmaals: hoe moet dat dan als op dag 80 iemand vrijwillig vertrekt?

Enniewee, de nieuwe bewoonster zal het knap lastig krijgen. Tenzij het een onwijs mooie meid is, misschien dat de mannen dan snel 'om' zijn...

Best kans dat Veronica allemaal positieve beelden laat zien van de nieuwe om te zorgen dat NL haar niet wegstemt.

Ze zal het in elk geval vresuluk zwaar krijgen... misschien een manier van BB om te laten zien hoe het groepsprincipe werkt. Ze vonden het te lang duren voordat er in de groep een zwart schaap kwam (ze waren te loyaal naar elkaar toe) en nu zetten ze er dan gewoon een plompverloren tussen.

Dat zegt trouwens ook alvast wat over het hersengedeelte van de nieuwe bewoonster, je bent al gek als je in zo'n huis gaat zitten, maar helemaal onder deze omstandigheden!

pi_193746
Misschien kan zij fungeren als het nieuwe "bronnetje" van Bianca. Ik ben een dag niet hier geweest, maar is ze voor die mededeling al op het matje geroepen? Of zit V. in het complot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')