Veronica weet er altijd weer iets nieuws bij te halen. Ik had vantevoren gedacht dat het ook iets zou worden als The Real World (MTV). Nu is het meer aapjes kijken en op ze experimenteren. Dierproeven zijn blijkbaar passe.
De lol die ik nu beleef is kijken wie het eerste gek wordt...
Klinkt een beetje als Karin 2 moet ik zeggen.
zeggen de spelregels misschien ook dat op het moment dat er iets belangrijk zou kunnen gebeuren de streams afgesloten moeten worden?
quote:
op 09-30-1999 om 05:46 PM schreef Danny het volgende:
Ik verneem zojuist uit betrouwbare (?) bron, dat de nieuwe bewoonster MONA heet en moeder is van 2 kinderen.Klinkt een beetje als Karin 2 moet ik zeggen.
wat is die betrouwbare bron?
mona klinkt als toetje
Grtz,
MiRR0RMaN.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'
BB wil ook graag iemand die zelfmoord pleegt.
Enniewee, de nieuwe bewoonster zal het knap lastig krijgen. Tenzij het een onwijs mooie meid is, misschien dat de mannen dan snel 'om' zijn...
Best kans dat Veronica allemaal positieve beelden laat zien van de nieuwe om te zorgen dat NL haar niet wegstemt.
Ze zal het in elk geval vresuluk zwaar krijgen... misschien een manier van BB om te laten zien hoe het groepsprincipe werkt. Ze vonden het te lang duren voordat er in de groep een zwart schaap kwam (ze waren te loyaal naar elkaar toe) en nu zetten ze er dan gewoon een plompverloren tussen.
Dat zegt trouwens ook alvast wat over het hersengedeelte van de nieuwe bewoonster, je bent al gek als je in zo'n huis gaat zitten, maar helemaal onder deze omstandigheden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |