Ali B doet weer meequote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben fokking bang dat die klote lampjes gaan winnen van utrecht
Beter dan Azië. Uitwedstrijden in Engeland, Schotland, Duitsland en België zijn top!quote:Oefenen in Schotland
Ajax speelt het einde van de voorbereiding twee wedstrijden in Schotland. Op 24 juli om 20.00 uur (lokale tijd) tegen de Rangers op Ibrox en op 28 juli om 15.00 uur (lokale tijd) in en tegen Falkirk.
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die kaartverkoop? Zaterdag meteen treinen in de verkoop voor SCC-houders, of zijn de (voorrangs)uitkaarthouders daarvoor nog aan de beurt? Zit ff te kijken namelijk hoe ik een SCC kan lenen, maar is een beetje lastig als die mensen dan niet naar Sparta-thuis kunnen
En aangezien dit een KNVB-evenement is gaat het altijd anders dan anders. En van vorig jaar kan ik me niet herinneren, want toen heb ik mijn eigen kaart niet gehaald...
Die juist wel, AZ nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Ok, duidelijk. SCC-houders dus ergens dinsdag ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.
*ratel, ratel*quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?
Lange zijde en juichen voor de winnende club.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
maar er is ook een probleem voor de AZ supporters als zij de finale halen, de helft ervan is Ajax fan maar ok AZ fan, voor wie moeten ze nou zijn dan?
Die volley van Davids gisterquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jna het volgende:
Ik heb gister echt genoten van Gabri en Davids. Eindelijk weer spelers die willen knokken voor een bal.
Jaquote:
bron?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
http://www.ajaxonline.org/4867.htmquote:Vier talenten komende zomer naar A-selectie
--------------------------------------------------------------------------------
19 april 2007
Vier jonge Ajax-spelers zullen na dit seizoen de overstap maken naar de eerste selectie. Het gaat om Gregory van der Wiel (19), Mitchell Donald (18), Vurnon Anita (18) en Jeffrey Sarpong (18). Het kwartet spelers kreeg dit seizoen al speeltijd in de hoofdmacht van Ajax. Trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel verwachten dat de jongelingen komende zomer klaar zijn voor de A-selectie.
Het beleidsplan van Ajax schrijft voor dat minimaal vijftig procent van de eerste selectie moet bestaan uit zelf opgeleide spelers. Met name Van der Wiel en Donald maakten dit seizoen veel indruk op Ten Cate. Donald ging met Ajax mee op trainingskamp naar Zuid-Afrika en stond later in de basis in het verloren Champions League-duel met Werder Bremen. Van der Wiel debuteerde onlangs in Ajax 1 in het uitduel met FC Twente en slaagde erin direct te imponeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |