quote:Drie kampioensschalen beschikbaar
Uitgegeven: 19 april 2007 10:08
ZEIST - De voetbalbond KNVB houdt rekening met het zeldzame geval dat PSV, AZ en Ajax na 34 wedstrijden bovenaan eindigen in de eredivisie met evenveel punten en een gelijk doelsaldo.
Om die reden heeft de bond een derde kampioensschaal laten vervaardigen. Een woordvoerder van de bond bevestigde dat donderdag.
De competitie beleeft een enerverend slot. Met nog twee duels voor de boeg maken PSV, AZ en Ajax nog kans op de titel, ook al staat PSV er het beste voor. De Eindhovenaren hebben twee punten meer dan de Alkmaarders en de Amsterdammers.
Spannend
"Een replica van de schaal was er altijd al. Maar nu het zo spannend is, moeten we rekening houden met drie kampioenen. Vandaar een extra replica", aldus de woordvoerder. "En daar kunnen we natuurlijk niet mee wachten tot het laatste moment."
Wordt er bij een gelijke stand niet naar de onderlinge deuls gekeken dan. Blijkbaar dus niet o.Oquote:Maar nu het zo spannend is, moeten we rekening houden met drie kampioenen
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
ja, dat zou mooi zijn zeg, gewoon onderling afspreken dat we alle 3 kampioen worden, en dat pikt de UEFA wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef JlGSAW het volgende:
Er wordt toch wel naar doelsaldo gekeken, maar niet naar aantal doelpunten en onderling resultaat? Zou wel wat zijn, drie kampioenen. Krijgen we alsnog play-offs voor de (voorronde) CL-plaatsen of zouden we in dat geval drie clubs mogen afvaardigen?
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NACquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Vanochtend maar even in de krant de uitslag opgezocht!
En voor wie ben je dan, als je Ajax - AZ wordt in de Kuip?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NAC![]()
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Ajax-AZ in de Kuip is voor mij al een prijs ansich![]()
OMG!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NAC![]()
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Ajax-AZ in de Kuip is voor mij al een prijs ansich![]()
Geen idee. Hangt van de wedstrijd af denk ik. Ik ben voor een mooie wedstrijd, hoop op een goede scheids en mooi weer. De rest is eigenlijk bijzaak voor mij op die dag. Maar dat zullen de meeste hier wel niet begrijpenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:20 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
En voor wie ben je dan, als je Ajax - AZ wordt in de Kuip?
Nee niet echt. Welk stadion zit je volgend jaar trouwens?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Geen idee. Hangt van de wedstrijd af denk ik. Ik ben voor een mooie wedstrijd, hoop op een goede scheids en mooi weer. De rest is eigenlijk bijzaak voor mij op die dag. Maar dat zullen de meeste hier wel niet begrijpen
In de Kuip, stilletjes aan het nagenietenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee niet echt. Welk stadion zit je volgend jaar trouwens?
welk vak heb je scc danquote:Op donderdag 19 april 2007 11:26 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
In de Kuip, stilletjes aan het nagenieten![]()
Heb een aantal business seats. Geef ze meestal weg aan klanten en of vrienden/familiequote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Sethje het volgende:
Ik vind je inderdaad redelijk apart. Welk vak heb je scc?
Dat verklaard al weer een hoopquote:Op donderdag 19 april 2007 11:35 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Heb een aantal business seats. Geef ze meestal weg aan klanten en of vrienden/familie
Nee. Mijn maatje zou het wel willen maar dat gaat nog even niet lukken.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef Ordinair het volgende:
En dan ga je zelf naar AZ of heb je de business seats in het DSB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |