Ook waarquote:Op donderdag 19 april 2007 10:06 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
PSV staat nu ook alleen maar bovenaan, omdat Ajax punten heeft laten liggen tegen Roda JC (uit), PSV (thuis), FC Twente (thuis), Sparta (uit), AZ (thuis), Vitesse (uit), NEC (uit), Excelsior (thuis), AZ (uit), SC Heerenveen (thuis) en RKC Waalwijk (uit), dus ook meer de verdienste van Ajax dan van PSV?
zaterdagquote:Op donderdag 19 april 2007 10:11 schreef Ordinair het volgende:
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop voor de finale?
Tuurlijk niet, is gewoon zelfde procedure als bij ieder andere uitwedstrijdquote:
Voor Clubcardhouders is de kaartverkoop toch pas 2 weken later o.i.d? En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is gewoon zelfde procedure als bij ieder andere uitwedstrijd
Acht treinen, verder bussen. Als je in trein zit, kom je in onderste ring terecht en als je bus hebt, in bovenste.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Voor Clubcardhouders is de kaartverkoop toch pas 2 weken later o.i.d? En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)![]()
Gaat de combi alleen met trein of ook met bussen richting R’dam???
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoegquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)![]()
Dat is inderdaad genoeg. Moet lukken!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoeg
ok, dacht dat die combi's al gelijk uitverkocht waren bij seizoenscard/supportersclubcard houders.. en dat er voor de clubcardhouders niets meer over was!!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoeg
Hij had beter kunnen blijven.quote:'Manchester City wil af van ex-Ajacied Trabelsi'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-apr-2007 10:18
Manchester City-manager Stuart Pearce ziet in het nieuwe seizoen geen rol weggelegd voor Hatem Trabelsi. Dat bericht The Times. Naast Trabelsi, deze jaargang goed voor twintig competitieduels, moeten Trevor Sinclair en Stephen Jordan uitkijken naar een andere club. Trabelsi speelde van 2001 tot 2006 voor Ajax, dat hem afgelopen zomer transfervrij moest laten vertrekken. (MA)
Wat mij betreft mag hij terugkomen, want van Ogararu word ik ook niet vrolijk de laatste weken.quote:
George Ogararu is minstens zo goed, ik mis Hatem Trabelsi niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij terugkomen.
Ik wel degelijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
George Ogararu is minstens zo goed, ik mis Hatem Trabelsi niet.
Missen is een groot woord maar hij was een zeer goede voetballer voor ons,quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gecharmeerd van Ogararu.. hij is alleen nog niet zo goed als trabelsi was. Maar ik ben eigenlijk wel een beetje Ogararufan!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Vond ik ook, z'n passing voorzetten zijn vooral op goed geluk.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ogararu was imho erg zwak bezig gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |