abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48488694
In het kort:

Rij @ Zuid H duurde eeuwig. Stond er om 20:15 en na de aftrap stond ik er nog en toen 1e helft @ Supp. Home gekeken.

Wedstrijd was saai en plichtmatig zoals tot nu toe iedere wedstrijd in de beker.

AJAX speelde niet goed.

Slaapverwekkend, dus ik ga nu ook slapen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48488699
Whehe, wat het echt weer kidsday? Heb totaal niet gezien wat er op 410 stond eigenlijk
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48488762
quote:
Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, wat het echt weer kidsday? Heb totaal niet gezien wat er op 410 stond eigenlijk
Voor mij stonden zeker 15 mensen van rond de 15, en ze dachten dat ze de bom waren

Ga gewoon lekker in het kindervak zitten ofzo zeg

En zag verder ook erg veel kindjes rond 410
pi_48488775
401 was niet in de verkoop he, waar die figuren meestal zitten

Zie ook altijd als ik op Zaandam opstap al precies wat ik wat dat betreft kan verwachten. Maargoed, was wel weer een grappig dagje zo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48488804
Ja we mogen naar de Kuip, daar mogen die kindjes toch niet heen van hun ouders dus dat word weer lekker
pi_48488841
Precies ja, tijd voor het betere werk. Al is het dan ook niet altijd fijn wat je 's ochtends vroeg bij de ArenA aantreft. Maar dat neem ik in dat soort gevallen graag op de koop toe.

Ben benieuwd wat voor schurfterig bedrag we nu weer mogen ophoesten...

Alleen ff hier of daar een seizoenkaartje regelen.
pi_48489170
Mensen die Koenders terugwillen, aub niet, ik hoef geen verdedigers die op de eigen 5 meter lijn mensen gaan lopen uitkappen
pi_48489773
quote:
Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat moet ik met dames van 14 jaar

Ze moeten 410 maar een keer 17+ maken want nu snap ik waaraan sommige mensen zich enorm ergeren

Ik blijf ook liever op 425 als dit normaal ook zo is, daar zitten tenminste Amsterdammers etc en is het gewoon relaxed. Ik hoef niet op een creche te staan
Ja maar je bent zelf ook jong geweest geef ze een kans
AFC AJAX
pi_48490704
Tot 6 mei
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_48490876
Ik hoop het.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 19 april 2007 @ 08:38:50 #86
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48491537
Denk niet dat NAC kans maakt vanavond, dan AZ maar verslaan in de finale.
Live or die? Make your choice.
  donderdag 19 april 2007 @ 08:40:02 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48491552
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef MATERAZZl het volgende:

[..]

Geloof er niets van, zoals ik al zei: er zal nog veel overleg gepleegd moeten worden, alvorens de kaartverkoop begint. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk alweer bijna 6 mei 2007.
Het staat op ajax.nl dat de vvk zaterdag begint...
quote:
Bekerfinale Ajax - AZ/NAC
Verkoopinformatie
Op dit moment beschikken wij nog niet over concrete informatie omtrent de kaartverkoop voor de finale. Wel is het zo dat alleen Ajax Club Cardhouders een kaart kunnen kopen voor deze wedstrijd. De verwachting is dat wij a.s. vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema kunnen gaan communiceren. Vermoedelijk zal de kaartverkoop a.s. zaterdag 21 april al van start gaan.

Reisinformatie
Het betreft in ieder geval een verplichte bus/ treincombi. Eerst zullen er kaarten worden verkocht voor de 8 beschikbare treinen en daarna zal de verkoop starten voor de buscombi. Iedereen is verplicht om vanaf de Amsterdam ArenA op te stappen.

Meer info volgt z.s.m.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 19 april 2007 @ 08:41:30 #88
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48491566
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:38 schreef JlGSAW het volgende:
Denk niet dat NAC kans maakt vanavond, dan AZ maar verslaan in de finale.
Hoop toch wel dat het NAC word, tenminste beetje fanatieke aanhang. Als we tegen AZ moeten hoop ik echt dat iedereen tering aggresief word van de klappertjes actie van AZ.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_48491635
wel lekker sfeertje, maar wat is 410 een kindervak zeg OMG....
Haleloeja
  donderdag 19 april 2007 @ 08:49:28 #90
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48491657
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:47 schreef Gelderland het volgende:
wel lekker sfeertje, maar wat is 410 een kindervak zeg OMG....
Het is maar waar je staat. Bij de vaste groep stonden nou juist minder "kinderen" dan normaal normaal het geval is tijdens losse-verkoop wedstrijden
Mijn party reviews
pi_48491777
Ik vond het wel een vermakeljike wedstrijd om naar te kijken en bij vlagen werd er in de tweede helft goed gespeeld, dominant, aanvallend en met ongelofelijk veel inzet.
pi_48491788
Was weer zeer matig.

2 goals uit dode spel momenten, wel zeer mooie vrije trap van Sneijder.

Heitinga....jezus hoe dom! En kom niet aanzetten met dat het pech is. Je staat daar voor maar 1 rede, de tegenstander verhinderen te scoren. Zeldzaam.

2 mooie acties gezien, Perez breed over de 16 op de Mul en de net mislukte lob van Klaas Jan.

Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 19 april 2007 @ 08:57:38 #93
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48491811
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Dan ben jij voor AZ zeker?

En wat mooier is:
Ajax-NAC in de kuip....ik heb liever wat sfeer en een tegenstander die ook uitverkoopt

[ Bericht 7% gewijzigd door Sethje op 19-04-2007 09:04:45 ]
Mijn party reviews
pi_48491826
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Was weer zeer matig.

2 goals uit dode spel momenten, wel zeer mooie vrije trap van Sneijder.

Heitinga....jezus hoe dom! En kom niet aanzetten met dat het pech is. Je staat daar voor maar 1 rede, de tegenstander verhinderen te scoren. Zeldzaam.

2 mooie acties gezien, Perez breed over de 16 op de Mul en de net mislukte lob van Klaas Jan.

Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Matig, maar gewonnen. Gaat t imo om in de beker
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 19 april 2007 @ 08:59:47 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48491854
Het was niet geweldig, maar het was iig feller dan de vorige keer .

Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 april 2007 @ 09:03:10 #96
177121 JlGSAW
pi_48491917
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Bedoel je dan de thuiswedstrijd tegen NAC of de vorige keer tegen RKC Waalwijk?
quote:
Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
Groen en gaal?
pi_48491996
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:57 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ajax-NAC in de kuip....ik heb liever wat sfeer en een tegenstander die ook uitverkoopt
Ajax-AZ (of AZ-Ajax) zijn 9 van de 10 x mooie wedstrijden
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:

Ja HtC en wissels

Maar ik snap die hele Babel hype toch niet. Ik zie veel liever Mitea of natuurlijk Perez op links
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 19 april 2007 @ 09:13:48 #98
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48492168
Lekker dat Mitea gescoord heeft, zal 'm goed doen.
Wel enigszins jammer van de wave. .
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 19 april 2007 @ 09:14:54 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48492189
quote:
18/4/2007 - Ten Cate: iets in mij zegt dat wij kampioen worden

Ajax coach Henk ten Cate heeft nog alle hoop op het behalen van de landstitel, zo liet hij weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. 'Het is niet op ratio gebaseerd, want PSV heeft nog steeds de beste papieren. Maar iets in mij zegt dat wij kampioen worden. PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de playoffs of vechten tegen degradatie. Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden.'
Tuurlijk Henk

Houdt de moed erin jongen!

Als RKC Zondag van Willem II wint moet zullen die de laatste wedstrijd nog vol aan de bak moeten om nacompetitie te ontlopen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 19 april 2007 @ 09:15:47 #100
177121 JlGSAW
pi_48492207
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
Lekker dat Mitea gescoord heeft, zal 'm goed doen.
Wel enigszins jammer van de wave. .
De wave is alleen leuk als het 1-4 staat in Enschede of 1-5 in Eindhoven, puur om het uitpubliek een beetje te jennen. Maar niet bij 2-1 voorsprong thuis tegen RKC Waalwijk, dat is gewoon zwaar kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')