Voor mij stonden zeker 15 mensen van rond de 15, en ze dachten dat ze de bom warenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, wat het echt weer kidsday? Heb totaal niet gezien wat er op 410 stond eigenlijk
Ja maar je bent zelf ook jong geweest geef ze een kansquote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat moet ik met dames van 14 jaar![]()
Ze moeten 410 maar een keer 17+ maken want nu snap ik waaraan sommige mensen zich enorm ergeren![]()
Ik blijf ook liever op 425 als dit normaal ook zo is, daar zitten tenminste Amsterdammers etc en is het gewoon relaxed. Ik hoef niet op een creche te staan![]()
Het staat op ajax.nl dat de vvk zaterdag begint...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef MATERAZZl het volgende:
[..]
Geloof er niets van, zoals ik al zei: er zal nog veel overleg gepleegd moeten worden, alvorens de kaartverkoop begint. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk alweer bijna 6 mei 2007.
quote:Bekerfinale Ajax - AZ/NAC
Verkoopinformatie
Op dit moment beschikken wij nog niet over concrete informatie omtrent de kaartverkoop voor de finale. Wel is het zo dat alleen Ajax Club Cardhouders een kaart kunnen kopen voor deze wedstrijd. De verwachting is dat wij a.s. vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema kunnen gaan communiceren. Vermoedelijk zal de kaartverkoop a.s. zaterdag 21 april al van start gaan.
Reisinformatie
Het betreft in ieder geval een verplichte bus/ treincombi. Eerst zullen er kaarten worden verkocht voor de 8 beschikbare treinen en daarna zal de verkoop starten voor de buscombi. Iedereen is verplicht om vanaf de Amsterdam ArenA op te stappen.
Meer info volgt z.s.m.
Hoop toch wel dat het NAC word, tenminste beetje fanatieke aanhang. Als we tegen AZ moeten hoop ik echt dat iedereen tering aggresief word van de klappertjes actie van AZ.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:38 schreef JlGSAW het volgende:
Denk niet dat NAC kans maakt vanavond, dan AZ maar verslaan in de finale.
Het is maar waar je staat. Bij de vaste groep stonden nou juist minder "kinderen" dan normaal normaal het geval is tijdens losse-verkoop wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:47 schreef Gelderland het volgende:
wel lekker sfeertje, maar wat is 410 een kindervak zegOMG....
Dan ben jij voor AZ zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Matig, maar gewonnen. Gaat t imo om in de bekerquote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Was weer zeer matig.
2 goals uit dode spel momenten, wel zeer mooie vrije trap van Sneijder.
Heitinga....jezus hoe dom! En kom niet aanzetten met dat het pech is. Je staat daar voor maar 1 rede, de tegenstander verhinderen te scoren. Zeldzaam.
2 mooie acties gezien, Perez breed over de 16 op de Mul en de net mislukte lob van Klaas Jan.
Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Bedoel je dan de thuiswedstrijd tegen NAC of de vorige keer tegen RKC Waalwijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet geweldig, maar het was iig feller dan de vorige keer.
Groen en gaal?quote:Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
Ajax-AZ (of AZ-Ajax) zijn 9 van de 10 x mooie wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ajax-NAC in de kuip....ik heb liever wat sfeer en een tegenstander die ook uitverkoopt
Ja HtC en wisselsquote:Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet geweldig, maar het was iig feller dan de vorige keer.
Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
Tuurlijk Henkquote:18/4/2007 - Ten Cate: iets in mij zegt dat wij kampioen worden
Ajax coach Henk ten Cate heeft nog alle hoop op het behalen van de landstitel, zo liet hij weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. 'Het is niet op ratio gebaseerd, want PSV heeft nog steeds de beste papieren. Maar iets in mij zegt dat wij kampioen worden. PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de playoffs of vechten tegen degradatie. Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden.'
De wave is alleen leuk als het 1-4 staat in Enschede of 1-5 in Eindhoven, puur om het uitpubliek een beetje te jennen. Maar niet bij 2-1 voorsprong thuis tegen RKC Waalwijk, dat is gewoon zwaar kansloos.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
Lekker dat Mitea gescoord heeft, zal 'm goed doen.
Wel enigszins jammer van de wave..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |