quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Merkie het volgende:
Wel goede aflevering. Ongelofelijk dat Cheng weer ontsnapt he, 1 limo tegen 2 helikopters en 2 SWAT-teams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Audrey heeft gewoon hersenschade, ze hebben d'r een paar tikken teveel verkocht denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Jivis het volgende:
Bill
En Audrey zal wel gehersenspoeld zijn ofzo
Ja precies, Bill heeft zijn voicemail nog niet afgeluisterd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:07 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Audrey heeft gewoon hersenschade, ze hebben d'r een paar tikken teveel verkocht denk ik.
Volgens mij komt Bill nog terug om samen met Jack de dag te redden na het horen van z'n voicemail, Bill en Jack
Audrey is toch dood?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef Merkie het volgende:
Audrey is gewoon helemaal in de war door haar gevangenschap. Over 2 uurtjes is ze weer de oude, 24 kennende.
En dan passen ze uiteraard satelite coverage toequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Myers het volgende:
Volgens mij is die chip getagged met een tracking device, maar dat weet ik niet meer zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |