Je eerste voetbal wedstrijd? De scheids beslist tegenwoordig knul.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het zal Sneijder niet zijn hoor die doorspeelt
Kutjonk
Ach Jorien is wekelijks voor een andere clubquote:
Hij kijkt een Belgische club en is een landverrader, Arsenal is anders ook buitenlands...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat er mensen zijn die hun club steunen en in het verkeerde topic zitten![]()
Ga naar Brugge kijken vuile landverrader![]()
zolang je keeper is omgekocht, kan je niet winnenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
vd Haar gaat zo scoren ik voel het !
Pssst,als je zelf niet scoort ook niet Einstein.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zolang je keeper is omgekocht, kan je niet winnen
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef HeatWave het volgende:
Perez is nu al 10 keer dreigender dan Babel, LET JE OP HENK???
Mijn keeper heet Vorm hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zolang je keeper is omgekocht, kan je niet winnen
En jij kan alleen op Ajacieden zeiken hequote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij kijkt een Belgische club en is een landverrader, Arsenal is anders ook buitenlands...
He kan je mij vertellen waarom er nooit domme blondjes in de Kuip zitten?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe slding, en het halve veld ier er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |