abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193723
Ik wordt een beetje misselijk van het feit dat iedereen schijnt te denken dat Rolf Wouters en cornuiten het concept voor Big Brother hebben verzonnen....

Ik heb dus samengewoond met een vriendin uit Zweden en die las elke dag nog de Zweedse krant op het internet. Dit was ergens in '96 en er stond toen in dat een programma hoogstwaarschijnlijk de lucht uit gehaald zou worden omdat het zelfmoord en echtscheidinggehalte nogal hoog lag.... 3 x raden wat voor programma dat was?

Juist, de Zweedse ORGINELE versie van Big Brother. Op de Big Brother site is ook iets te lezen van 'de producent die naar Nederland kwam?'

Er was dus een Zweed daar die eruit was gestuurd en zelfmoord had gepleegd om die reden, en dus een hoog aantal echtscheidingen ook waardoor ze er daar mee moesten nokken.

Grtz,

MiRR0RMaN.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'

donderdag 30 september 1999 @ 17:19:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193724
*ZUCHT* reeed nou eerst eens die topikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_193725
Oh fuck, stond er zoiets al in dan? komt ik zit op mn werk dit ondertussen ff snel te posten, naja als het al bestond en als de halve wereld het al wist dan mn excuses. Maargoed ik ben nou eenmaal een eerste klas eikel (ik schop het nog niet zo ver als Ruud of Wouter maar....)

Grtz,

MiRR0RMaN.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')