ehehe. Welk jaar zit jij?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef Ame_thyst het volgende:
np
Voor degenen die nog niet ingeschreven zijn, ga NIET cmd doen bij de HRO. Een groot drama
Eerste jaar.quote:
i'll back you up.. gelukkig ben ik bijna afgestudeerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef Ame_thyst het volgende:
np
Voor degenen die nog niet ingeschreven zijn, ga NIET cmd doen bij de HRO. Een groot drama
tips voor de komende 3 jaar zijn welkomquote:Op zondag 11 mei 2008 23:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
i'll back you up.. gelukkig ben ik bijna afgestudeerd
Probeer elk positief resultaat te ondersteunen door een leuke avond met veel alcoholquote:Op zondag 11 mei 2008 23:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
tips voor de komende 3 jaar zijn welkom
Dat is dé tip voor élke studie op de HRO.quote:Op maandag 12 mei 2008 08:58 schreef nicomart het volgende:
Daarnaast is zelfstudie gewoon echt belangrijk. Koop zelf maar een boek over een bepaald onderwerp, luister niet teveel naar je docenten, dan leer je het meest
Zeg maar de tip voor elke studie op HBO, want het niveau is in het algemeen sowieso kud....quote:Op maandag 12 mei 2008 11:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is dé tip voor élke studie op de HRO.
ikkequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:48 schreef impact010 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk IBL doen ben nu bijna klaar met mbo manager havenlogistiek
iemand hier die de opleiding doet, en hoe bevalt het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |