Dit topic is bedoeld om zomaar binnen te vallenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, tof.
Ik kom hier zomaar binnenvallen... maar ik doe een caput editetechniek en vind het een interessante tak van wetenschap.

Mooiquote:Op donderdag 19 april 2007 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om zomaar binnen te vallen

Ai... dan kan ik misschien beter maar weer gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
En om recepten uit te wisselen en romans aan te kondigen.

De thematiek van mijn werk beschrijven mag ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ai... dan kan ik misschien beter maar weer gaan.

Ik zou zeggen...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De thematiek van mijn werk beschrijven mag ook!

Grillpan?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb helaas geen oven nog. Daar gaat de crostini.

Ik woon aan een -diepquote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of hoe het met je kat is, of wat voor kapsel je wil, of heb je ooit in een straat gewoond waar het woord straat niet in zat.
Alles is onderwerp van gesprek hier

Oh, maak je niet druk hoor, je hebt nog 82 minuten de tijdquote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...
Nee, laat ik daar nog maar even iets langer over nadenken.

Ah! Dat lijkt me wel een winner.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Grillpan?
Crostini met rauwe ham en gemarineerde peer

Hèb jij eigenlijk wel een thematiek, of moet je 'm er met de haren bijslepen? In dat geval zou ik er niet aan beginnen, hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan hoop ik de thematiek op papier te hebben

Ja, heb het wel, of iig in ontwikkeling. Alleen de woorden ervoor vinden is zo verdomd lastig....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hèb jij eigenlijk wel een thematiek, of moet je 'm er met de haren bijslepen?

Eén woord moet volstaan, A_R. Brul het maar uit!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, heb het wel, of iig in ontwikkeling. Alleen de woorden ervoor vinden is zo verdomd lastig....

Wat is een caput?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, tof.
Ik kom hier zomaar binnenvallen... maar ik doe een caput editetechniek en vind het een interessante tak van wetenschap.

Ik heb het in 84 woorden gedaan. Da's iig al een stuk minder dan het gebrabbel van die link die ik eerder plaatste.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eén woord moet volstaan, A_R. Brul het maar uit!

Een zelfstudievak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |