Neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef Frollo het volgende:
Is JAM nog geband na vannacht?
"It's... bicycle repair man!"quote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef Z het volgende:
Ah, een fietsenmaker met verantwoordelijkheidsgevoel.
Het is een erg alternatieve fietsenmaakster. Toen ik haar vroeg om de ernst van het slag in mijn voorwiel te beoordelen, keek ze heel zorgelijk. Flink slag, spakenspanning weg, voorwiel met trommelremmen. Dat werd duur. Dus vroeg ik haar of het naar haar oordeel nog zinvol was om in deze fiets, die ik voor slechts 70 euro gekocht had, te investeren. Ze vond van niet. Maar toen ik zei dat ze waarschijnlijk gelijk had en ik maar eens op zoek naar een nieuwe fiets moest, schamperde ze: "maar mijnhéér, denkt u wel aan de afvalberg?". Ja hàllo, wie adviseert mij nu net om niet meer in deze fiets te investerenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef Z het volgende:
Ah, een fietsenmaker met verantwoordelijkheidsgevoel.
dames meeneemt??quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ken jij misschien een niet-zeurende kapper in Amsterdam die ook dames meeneemt, Gellius?
Ik hád een fijne kapper, maar die trutten gingen ineens allemaal kinderen uitpoepen en toen gingen ze niet meer open op de tijden dat ik juist wél kan.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
Een fijne kapper vinden. Wat een ramp.![]()
Ger is een uitstekende kapper. Wil ik eens een goed woordje voor je doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
Een fijne kapper vinden. Wat een ramp.![]()
Is Ger een kapper die mij eruit kan laten zien als Audrey?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
Ger is een uitstekende kapper. Wil ik eens een goed woordje voor je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |