Ik ga je straks even mailenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef iamredleader het volgende:ben weer thuis, heb achter mekaar een hele zooi dingen geregeld
eerst bij Asmo iets afgedropt (wat glazen, had 'ie niet genoeg van
), daarna de DVD's van Battlestar Galactica (de miniseries en het eerste seizoen) van hem geleend, door naar de IKEA en de kast gekocht (komt any minute geleverd!), door naar huis, alwaar gegeten, en soep voor morgenavond gemaakt.
Pfew.en nu opruimen en straks op tijd naar bed
![]()
Jij wint..dat is een saaie dagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een lange saaie middag in een te warme collegezaal gezeten, luisterend naar de presentaties van de andere 5 groepen over hetzelfde onderwerp met bijna dezelfde oplossingen
En Nes nog gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een lange saaie middag in een te warme collegezaal gezeten, luisterend naar de presentaties van de andere 5 groepen over hetzelfde onderwerp met bijna dezelfde oplossingen
het ergste (of leukstequote:
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leegquote:
Je dacht niet, dan doe ik het wel ff?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ergste (of leukste) mijn groep was als laatste. de presenterende jongen had een kater. het is halverwege overgenomen door een groepsgenootje. ik lag schuddend van het lachen achterin het lokaal bijna op de grond van het lachen, zo slecht was het
Was dit dat project/groepje waar jij deze keer de leiding over had?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ergste (of leukste) mijn groep was als laatste. de presenterende jongen had een kater. het is halverwege overgenomen door een groepsgenootje. ik lag schuddend van het lachen achterin het lokaal bijna op de grond van het lachen, zo slecht was het
Jammer. Toch maar naar de meet danquote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leeg
jij bent gekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je dacht niet, dan doe ik het wel ff?
ik had de leiding niet, weet niet of het dan echt beter was gegaan trouwensquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dit dat project/groepje waar jij deze keer de leiding over had?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij bent gek
[..]
ik had de leiding niet, weet niet of het dan echt beter was gegaan trouwens
jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Lachen is trouwens ook veel leuker
was even aan het testen, maar krijg de rechteruil niet helemaal naar rechtsquote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
O God, jij ook al met die uil
Ik was de hele dag in sectie A.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leeg
Als je er niks aan vindt stop je toch meteen?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:34 schreef Nesle het volgende:
Ik stop uit frustratie trouwens nog een keer met PB te kijken. Ik word er niet goed van![]()
hier wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De layout klopt niet meer helemaal
Hier wel hoor, alleen 1 avatar mist al een tijdjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De layout klopt niet meer helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |