okay, goedquote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/MILF
ik gok het tweede![]()
En dat mag hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een konijntje
ik dacht hetzelfde Algemene Kennis Quiz Deel 720quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Divi Filius![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 720
![]()
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DiviFilius het volgende:
Wat zou het toch handig zijn als mensen gewoon zelf een nieuw topic openen als ze hem volposten
Heb het ooit zo in de OP gezet en zelfs dat helpt nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DiviFilius het volgende:
Wat zou het toch handig zijn als mensen gewoon zelf een nieuw topic openen als ze hem volposten
Huren of kopen? Zulk soort spul ziet er duur uit en is het vaak ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik dit soort kleding kan halen, voor één dagje, zonder me er scheel aan te betalen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik dit soort kleding kan halen, voor één dagje, zonder me er scheel aan te betalen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom, en om nou zoveel uit te geven, gaat misschien wel kapot met stuntdagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huren of kopen? Zulk soort spul ziet er duur uit en is het vaak ook
"It takes a lot of money to look this cheap"
Bijna iedereen die ik ken heeft ook stuntdagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?
Wil je echt zoiets aan doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilde gewoon zelf iets creeëren, maar heb geen korte rokjes of strakke jurkjes in goede kleuren, dus meot het toch ergens anders vandaan komenquote:
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?
Zat te denken aan Goth-vrienden, maar die zijn kleiner dan ik, dus dat wil ook niet. En ik ga geen korsetten van 100 euro lenen, durf ik toch niet te dragenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?
Ja, jij misschienquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, jij misschien
Nee wacht..dat is nog veel enger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |