ach, ik blijf trouw aan CUL, aangezien koken mijn hobby is komt er daar geen topic voorbij dat ik niet gezien heb. En verder kom ik ook niet heel veel verder als ONZ en ooit klaagbaak en heel sporadisch nog een ander topic. Ik heb te weinig tijd..........(kun je dat ergens kopen???)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef BeeDee het volgende:
Nee, ik post eik bijna nergens anders als in dit topic of in MEN. Maar in MEN ook niet zo gek veel meer![]()
hahaha, nee, QB bedoelde slechts het openen van een nieuw topic en het kopieeren van de OP uit de wiki..........quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
Kan je ook OPs maken TEzz?
Doe eens wat leuks met mijne, zodat hij meer jouw smaak is
En zelfs dat lukt me niet. Ik zit nu al een half uur naar een lege pagina in word te starten want ik moet een Liber amicorum pagina inleveren (een soort vriendenboekje-pagina) voor een stel wat gaat trouwen. Ik heb totaal geen inspiratie!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef BeeDee het volgende:
Dus...je bent op jezelf en Ludo aangewezen Pio. Ik kan met moeite een "tekening" uit paint krijgen.![]()
Dat heb ik ook altijd met dat soort dingen, en dan kan je wel goed ergens mee omgaan, maar dan nog moet je ook nog iets "artistieks" hebben om 't echt leuk te maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
En zelfs dat lukt me niet. Ik zit nu al een half uur naar een lege pagina in word te starten want ik moet een Liber amicorum pagina inleveren (een soort vriendenboekje-pagina) voor een stel wat gaat trouwen. Ik heb totaal geen inspiratie!
Ik ben heel creatief met woorden maar wat jij zegt, het moet er ook nog leuk uitzien. Pfffffffff. Geen ideetje toevallig? (lang leve google!)quote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met dat soort dingen, en dan kan je wel goed ergens mee omgaan, maar dan nog moet je ook nog iets "artistieks" hebben om 't echt leuk te maken.![]()
Kan je niet iets met foto's doen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben heel creatief met woorden maar wat jij zegt, het moet er ook nog leuk uitzien. Pfffffffff. Geen ideetje toevallig? (lang leve google!)
Ja, maar het punt is, ik heb zelf (en op het werk) geen kleurenprinter. En aangezien het uiterlijk zaterdag ingeleverd moet worden (jajajaja ik weet het, ik had er ook vier weken geleden al aan moeten beginnen), moet ik het dus wel in zwart wit printen. Hooguit op een gekleurd papiertje, maar meer zit er niet in dus. En met foto's wordt dat dan toch lastig.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is, ik heb zelf (en op het werk) geen kleurenprinter. En aangezien het uiterlijk zaterdag ingeleverd moet worden (jajajaja ik weet het, ik had er ook vier weken geleden al aan moeten beginnen), moet ik het dus wel in zwart wit printen. Hooguit op een gekleurd papiertje, maar meer zit er niet in dus. En met foto's wordt dat dan toch lastig.
Ja, bekend! Ik had dat boven vandaag, ik kwam haar kamertje op en zocht automatisch dekking voor de vijandige troepen!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef BeeDee het volgende:
Ff roken en ik krijg net "opdracht"om even wat speelgoed van de kleine uit de tuin op te ruimen. Mijn god..het lijkt wel een slagveld
![]()
Hehe...en ik kwam nog twee poppen tegen. Die zaten in de hoek want ze waren stout "en ze luisterden niet"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, bekend! Ik had dat boven vandaag, ik kwam haar kamertje op en zocht automatisch dekking voor de vijandige troepen!
Maar ik ben er uit wat ik doe! Ik heb een lief gedichtje en wat losse teksten, die print ik uit op rood papier en daar knip ik hartjes van (ahhhhhhhh). Op wit papier. Nou is dat creatief of is dat creatief!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Alleen die hartjes uitgeknipt..beetje standaard hè![]()
![]()
Hoi, doei ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef oranjekoek het volgende:
halloooo, ik ga eerst nog even naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |