ja vind het juist wel prettig die ruimte tussen de biets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik snap niet dat mensen klagen dat dubstep te langzaam is, of dat ze er niet op kunnen dansen.
Dan heb je gewoon echt geen gevoel voor ritme. Als je gewoon lekker beweegt op de halve maten, dan heb je echt wel een dansbaar/beweegbaar tempo te pakken hoor.
zitten wel leuke tracks in dacht ik maar hij is wat saai gemixtquote:Ben nu even die brokenAngels.mp3 aan het downloaden, is het wat ?
Mary Anne ging nergens overquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Nosh het volgende:
Mary-Anne was inderdaad wanstaltig goed! De plaatkeuze dan, en de stuiterende grimenummers. Qua mixen was het beroerd, maar hey. Het sprong, het had lol, het deed haar ding..
En Shackleton, zó.
Hak op de tak platen en geen beatmatching is kut. Kan ik net zo goed m'n winamp op random zetten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mary Anne ging nergens overZe kon echt niet beatmatchen en om dat te compenseren draaide ze hitjes en zat ze wat op en neer te springen met dr leuke koppie. Shackleton was te ziek voor woorden, die shit ging zoooo fucking diep
Mja, flinke eens hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mary Anne ging nergens overZe kon echt niet beatmatchen en om dat te compenseren draaide ze hitjes en zat ze wat op en neer te springen met dr leuke koppie. Shackleton was te ziek voor woorden, die shit ging zoooo fucking diep
Daar was ik net een topic over aan het maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef Nosh het volgende:
Even tussendoor:
14 September: Sonic Warfare - Deep Medi Musik Label Night
- Goth Trad
- Mala
- Kromestar
- Hijak
- Silkie vs. Quest
- U Dub
Hosted by Sgt. Pokes, kaarten zijn 12 euro en lidmaatschap (Melkweg, tja)
Wie gaat?.
ik vraag me af wat er was gebeurd als het geluid wel goed was en er wel genoeg subwoofers waren om de baslijnen weer te gevenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mja, flinke eens hoor!
Wat dat betreft baalde ik ook wel dat die fucking soundchecks recht door U Dub's set heen gingen aan het begin. Was er met een paar bekenden die totaal niet bekend waren met het genre, en die waren zelfs door Hobb's set redelijk hooked. Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ze helemaal in die trip kwamen.
Ah, dat was jij. Dope, ik zag die vaste (dubstep.nl?)-kliek vanaf het begin al rondhangen, is de hele nacht niet anders geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef Tiemoes het volgende:
[..]
ik vraag me af wat er was gebeurd als het geluid wel goed was en er wel genoeg subwoofers waren om de baslijnen weer te geven
mala . lean forward, het eerste helft, bijna geen baslijn kunnen horen, laat staan voelen, terwijl die zo hard diep gaat.
maar het ging toch veel te hard los, was er ook wel goed aan, screwdriver (ik had een grijs shirt met oranje Lijn5.com opdruk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |