Wat vind je van de samples op boomkat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:33 schreef Pie.cr het volgende:
Als Burial's nieuwe album net zo recycle is als de Ghost Hardware EP heeft hij een liefhebber minder.
Archangel klinkt erg vet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:22 schreef omikronupsilon2005 het volgende:
[..]
Wat vind je van de samples op boomkat?
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=56124
Zou kunnen, voorlopig is Burial-Burial het enige wat ik van dubstep gehoord hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:12 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Archangel klinkt erg vet.
Ik vond Ghost Hardware niet slecht, maar het klonk een beetje als Burial-Burial B-sides. als je me begrijpt.
Probeer Distance - My Demons of Boxcutter - Oneiric dan ook eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:24 schreef omikronupsilon2005 het volgende:
[..]
Zou kunnen, voorlopig is Burial-Burial het enige wat ik van dubstep gehoord heb
jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Probeer Distance - My Demons of Boxcutter - Oneiric dan ook eens..
Rusko - Babylon: Volume 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja
en Skull Disco's Soundboy Punishments.. diieeeep
en dan heb je natuurlijk nog het knalwerk..
Hangt een beetje tussen grime, noise en dub in, maar de laatste Milanese doet best hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
en dan heb je natuurlijk nog het knalwerk..
VIRAL RADIO BASHquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Pie.cr het volgende:
Wie gaat er trouwens 1dec naar o.a. Rythm and sound en kromestar @ 11?
Kanker!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
VIRAL RADIO BASH
Rhythm & Sound (GER) feat. Tikiman (JAM)
Pinch (UK)
Cyrus (UK)
Kromestar (NL)
U Dub (NL)
1 December
11, Amsterdam![]()
![]()
godverdetering... dit moet em toch wel gaan worden..
ultiem diep spacen..
Exclusief denk ik, heb al wat zitten zoeken maar nog niks meer gevonden. Damn heb die sample al 100 keer afgespeeld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:44 schreef Pie.cr het volgende:
Damn wat klinkt Archangel lekker.
Kan ik ergens de hele tune beluisteren? Of was dit excl. voor boomkat?
Cheersquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:08 schreef omikronupsilon2005 het volgende:
[..]
Exclusief denk ik, heb al wat zitten zoeken maar nog niks meer gevonden. Damn heb die sample al 100 keer afgespeeld.
Edit: niet meer precies: http://www.soundsoftheuniverse.com/releases/?id=10244
gaar die vocalsquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef Pie.cr het volgende:
nice
hier een direct link naar de archangel sample die automatisch looped
http://www.boomkat.com/me(...)true-zzarchangel.swf
Gimme live internet linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:51 schreef Yorrit het volgende:
vanacht die burial promo mix bij mary anne
Ja keihard inderdaad, erg lekker. Sowieso, die shit van Milanese is echt es wat anders..quote:Hangt een beetje tussen grime, noise en dub in, maar de laatste Milanese doet best hard.
Milanese - Dead Man Waling ft. Virus Syndicate (Distance Remix)
Ja absoluut, wel wat van de hardere, rauwere kant. Geen kattenpis.quote:Vex'd - Degenerate.. ook een essential
Labiele hoer. Dat ze maar eens een lesje keeping it real krijgt.quote:"....doesn't even sound like it's made on this earth, it could be a transmission from a star in a galaxy far far away. I don't know about you but this excites senses deep in my soul i didn't even know i had and it makes me feel i'm falling in love with music on a completely different and way deeper level."
EXACT wat ik dacht.quote:mwoawawobwobwobwowowow
Snap ik helemaal. Een volledig zeer pakkend album vinden lukt mij ook maar zelden, maar m'n eigen favorieten op het moment:quote:Kan iemand is wat goede dubstep albums noemen ?
ik heb dat album van skream gechecked , wat tegen viel alleen die midnight request line beviel me echt
dat eerste album van burial trek ik echt niet
Benga- Newstep ook dan. Geen idee of ie al genoemd is, zal wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Die nummers van Rusko (Babylon: volume 1) die hierboven genoemd worden zijn ook erg lekker. Vrolijke feest-dubstep. Zeer skankbaar.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef TheArowana het volgende:
Vond die Dubstep Allstars zelf niet zo, om eerlijk te zijn. Beetje slappe meuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |