Quotes verneuken, Juup kan je vast wel een flitscursus gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, die post is er bij mij niet?
gurlie toch
Mn vader heeft ook ooit zo'n bedrijfje gehad, maar die telefoniste heette iets van Laticia ofzo en van namen spellen had dat mens nog nooit gehoordquote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef gurlie het volgende:
Er zitten heel veel van dat soort bedrijfjes in Eindhoven, in Tilburg ook vast wel.
Dit biedt wellicht perspectief.
Zit je pa nog bij dat ontsporende goederenlocomotieven bedrijf?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn vader heeft ook ooit zo'n bedrijfje gehad, maar die telefoniste heette iets van Laticia ofzo en van namen spellen had dat mens nog nooit gehoordDus toen maar weer gewoon voicemail aan
En nu doel je op?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zoveel in andermans zaken steken
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eerder last van het bb syndroom denk ik
Van die Japanners? Voor zover ik weet wel ja, maar er is niks meer ontspoord sinds die enequote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit je pa nog bij dat ontsporende goederenlocomotieven bedrijf?
Die japanners ja. Maar hij krijgt de tent weer netjes op de rails (hahaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Van die Japanners? Voor zover ik weet wel ja, maar er is niks meer ontspoord sinds die ene
kapot gesnuiftquote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef febster het volgende:
Welk probleem heeft BB dan met zijn neus?
Zag ik laatst op BNN heel smerig... maar ben trein halenquote:
Zijn neus doet ook pijn als hij er op druktquote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef febster het volgende:
Welk probleem heeft BB dan met zijn neus?
Dat heb ik ook gezien jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef febster het volgende:
[..]
Zag ik laatst op BNN heel smerig... maar ben trein halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |