Jullie krijgen een zwaaiquote:
dankjequote:
niet altijd..quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
Gelukkig neem jij me altijd zo serieus
int bierteamquote:Op woensdag 18 april 2007 13:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Und ik ga voetballen bij SVBO
Dus dan wordt ik nog sportief ook![]()
Wat wil je zienquote:
Hell yeahquote:
Ik zei het, je benegert mequote:
haha de a28 is idd ook niet zon fijne wegquote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ken de A15 niet... maar over de A28 zou ik ook geen 280 rijden
wat bedoel je ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wat heb je dan dat je alles zo goed in je opneemt?
met zo veel beweging?
En dan kan je weer opnieuw beginnen hierquote:
Ik wil wel even gaan speuren naar RS4's die op de kop in de sloot liggen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij heeft super grip . Kan echt NIETS gebeuren. Echt niet. Op zandvoort hebben we 310 gereden
het is een 6-cilinder motor met 2(!) turbo's. Snelste personenauto met een licht prijskaartje!
wat heb je aan grip bij een klapband?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij heeft super grip . Kan echt NIETS gebeuren. Echt niet. Op zandvoort hebben we 310 gereden
het is een 6-cilinder motor met 2(!) turbo's. Snelste personenauto met een licht prijskaartje!
genoeg, althans bijna alles is niet Pffquote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
niet altijd..
maar je hebt bijna iedere dag wel een moment van "pffff"
en dan vraag ik me toch af.. of er ook nog dingen zijn die nietr ""pff" zijn ?
week niet meerquote:
oke gelukkidquote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
genoeg, althans bijna alles is niet Pff
okay, BART!quote:
de stukken bij zwolle vallen nog mee... maar verderop haal ik mn voet van het gas bij 180quote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha de a28 is idd ook niet zon fijne weg
daar waren we al mee bezigquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan kan je weer opnieuw beginnen hier![]()
dat is et juistquote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil wel even gaan speuren naar RS4's die op de kop in de sloot liggen hoor![]()
Overal kan wat gebeuren, zelfs als je stilstaat met dat ding![]()
Weinig fietsen 15km hoogstens per week als ik niet naar de kroeg ga ofzoquote:
Juist naar de kroeg fiets ik veulquote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weinig fietsen 15km hoogstens per week als ik niet naar de kroeg ga ofzo![]()
Hardlopen wel 4 keer per week![]()
quote:
k heb een véels te goed levenquote:
er bestaat geen veilige auto...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dat is et juist
die auto staat bekend om zon goede eigenschappen..
maar de meeste gaan eraan ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |