Ik werk er mee, heb er 0 problemen meequote:Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef Ronhui het volgende:
Postbank
Dat er nog mensen zijn die dat gebruiken
home > klantenservice Mijn Postbank.nl is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef luukskywalker het volgende:
ik weet niet hoor maar als ik het nodig heb, is het altijd online. Ze gooien het er alleen af en toe uit tussen 0.00 en 7.00 sochtends van zaterdag op zondag. Ik zeg no problemo
Echt klote. En net nu ik het een keertje nodig heb.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef Escape het volgende:
[..]
home > klantenservice Mijn Postbank.nl is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Mijn Postbank.nl is tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt gewerkt aan het verhelpen van dit probleem. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Gewoon overdags.![]()
ben je scheel ofzo? hoe moeilijk kan het zijn om een wachtwoord correct in te tikken? drie keer verkeerd intikkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Bluenet het volgende:
Postbank geeft mij nachtmerries.. heb mijn wachtwoord altijd op papier naast me liggen. Voer ik hem 2 weken geleden in. Wachtwoord onjuist. Wtf? Typo? Weer ingevoerd, weer onjuist. Gefrustreerd typ ik letter voor letter in. Account geblokkeerd!
Dus ik druk op wachtwoord vergeten, verwacht een e-mail of iets dergelijks. Niet dus! Krijg ik eerst een brief thuis 'bedankt voor uw aanvraag, uw wachtwoord wordt binnen enkele dagen bezorgd" . Vervolgens komt er een nieuwe brief met een afhaalbericht (!), kan ik 30 kilometer met de bus om mijn wachtwoord op te halen bij de bank waar ik volgens hun ingeschreven sta.
Om dan maar niet te beginnen over die tancodes.. #(*&$@&$( mijnpostbank
Tancodes zijn bestwel irritant ja, maar het is nogal logisch dat het wachtwoord niet naar je email wordt gestuurd anders zou iemand met toegang tot je email account zo je postbank in kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Bluenet het volgende:
Postbank geeft mij nachtmerries.. heb mijn wachtwoord altijd op papier naast me liggen. Voer ik hem 2 weken geleden in. Wachtwoord onjuist. Wtf? Typo? Weer ingevoerd, weer onjuist. Gefrustreerd typ ik letter voor letter in. Account geblokkeerd!
Dus ik druk op wachtwoord vergeten, verwacht een e-mail of iets dergelijks. Niet dus! Krijg ik eerst een brief thuis 'bedankt voor uw aanvraag, uw wachtwoord wordt binnen enkele dagen bezorgd" . Vervolgens komt er een nieuwe brief met een afhaalbericht (!), kan ik 30 kilometer met de bus om mijn wachtwoord op te halen bij de bank waar ik volgens hun ingeschreven sta.
Safety first zou ik zeggen. Ik zou het persoonlijk niet erg wenselijk vinden als wachtwoorden over de mail verzonden werden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Bluenet het volgende:
quote:
quote:Het actuele saldo van uw Girorekeningen
Rekening Saldo (¤)
Er zijn tijdelijk geen gegevens beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
hij was goed zeg ik jequote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ben je scheel ofzo? hoe moeilijk kan het zijn om een wachtwoord correct in te tikken? drie keer verkeerd intikkenen dan zeiken op de postbank? haal een bril
![]()
leer typen.....quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Bluenet het volgende:
Even lastig, maar het is wel een veilige procedure. Stel dat het via email zou gaan en je had als emailadres je hotmail staan met een makkelijke geheime vraag..quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Bluenet het volgende:
What he saidquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Nonneke het volgende:
mijnpostbank.nl
![]()
tancodes per sms
![]()
*tevreden gebruiker*![]()
* Jo0Lz 2.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Nonneke het volgende:
mijnpostbank.nl
![]()
tancodes per sms
![]()
WHZ.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Nonneke het volgende:
mijnpostbank.nl
![]()
tancodes per sms
![]()
Ik vind het ook handig hoor, je hoeft niet helemaal je pasje te pakken als je alleen even wilt kijken wat erop staat en ik vind dat rabobankding veel onhandiger.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Nonneke het volgende:
mijnpostbank.nl
![]()
tancodes per sms
![]()
ja lijkt mij ook onhandig met dat kastjequote:Op woensdag 18 april 2007 11:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind het ook handig hoor, je hoeft niet helemaal je pasje te pakken als je alleen even wilt kijken wat erop staat en ik vind dat rabobankding veel onhandiger.
Word.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef GateWayX het volgende:
Ik ben ook een tevreden gebruikerJuist erg handig die TAN codes. Ik heb m'n mobieltje altijd bij me. Zo'n raar rekenmachineachtig meuk ding die je bij andere banken nodig hebt zou ik vast vergeten terwijl ik nu overal kan betalen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Nonneke het volgende:
mijnpostbank.nl
![]()
tancodes per sms
![]()
ik heb 2?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef Ronhui het volgende:
Postbank
Dat er nog mensen zijn die dat gebruiken
Dat is mi nu net een pluspunt, hoef je niet steeds naar te zoeken/mee te nemen. Dan moet het uiteraard wel bereikbaar zijn, maar dat heeft verder weinig met het systeem te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef LENUS het volgende:
Waarom heb ze geen "rekenmachine" zoals Rabobank, SNS en ABN? Iedere keer die kut-kanker-aids wachtwoorden. Die omrekenmachines van bovengenoemde banken hebben zich bewezen, dus waarom opnieuw het wiel uit willen vinden.
Je hebt met die "rekenmachine" toch ook nog gewoon een naam en password nodig om in te loggen op de website ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef LENUS het volgende:
Waarom heb ze geen "rekenmachine" zoals Rabobank, SNS en ABN? Iedere keer die kut-kanker-aids wachtwoorden. Die omrekenmachines van bovengenoemde banken hebben zich bewezen, dus waarom opnieuw het wiel uit willen vinden.
1x username + password voor inloggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef LENUS het volgende:
dat vind ik kut van postbank: de inlognaam is zwaar klote.. (en aangezien er een minimale karakter eis + cijfers is, kan ik nooit een goeie maken)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:28 schreef FortunaHome het volgende:
Is idd fijn dat je gewoon met je GSM tan codes kan ontvangen... Ik weet mijn loginnaam en wachtwoord uiteraard uit mijn hoofd zodat ik altijd en overal in kan loggen en betalen zonder dat apparaatje mee te nemen
De hele ochtend? De hele dagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef thaleia het volgende:
Kan alweer de hele ochtend een betalingsopdracht niet verzenden.
Je kan je gebruikersnaam veranderen, en er hoeven echt geen cijfers in te zitten ofzo. Wel in je wachtwoord natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik kut van postbank: de inlognaam is zwaar klote.. (en aangezien er een minimale karakter eis + cijfers is, kan ik nooit een goeie maken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |