Een netwerk is makkelijker uit te breiden. Soms hoef je alleen een extra station te bouwen, en een klein stukje spoor en je trein kan gaan rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef woutifier het volgende:
Hmm, Ik zie bij jullie allemaal ingewikkelde railsystemen. Ik leg gewoon een station aan bij vertrek punt en bij aankomst punt en trek daar een rail tussen?
Ik zie ook verder geen punten waarop zo'n enorm netwerk voordelen zou bieden. Maar
waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd (ben ook nog maar net begonnen).
Als je gewoon van A naar B een lijntje trekt, dan werkt dat eigenlijk alleen maar als er maar 1 trein rijdt. Zodra het drukker wordt (meer te vervoeren) moet je de lijn gaan uitbreiden. Vooral als je je richt op passagiers is het dan handig om van de ene stad naar de andere stad te kunnen, via een netwerk van rails dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef woutifier het volgende:
Hmm, Ik zie bij jullie allemaal ingewikkelde railsystemen. Ik leg gewoon een station aan bij vertrek punt en bij aankomst punt en trek daar een rail tussen?
Ik zie ook verder geen punten waarop zo'n enorm netwerk voordelen zou bieden. Maar
waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd (ben ook nog maar net begonnen).
Neem als voorbeeld het spoor tussen Amsterdam en Utrecht. Op drukke momenten kun je daar 8 treinen tegelijk vinden, 2 stoptreinen en 2 intercities naar het zuiden, en 2 stoptreinen en 2 intercities naar het noorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef woutifier het volgende:
Hmm, Ik zie bij jullie allemaal ingewikkelde railsystemen. Ik leg gewoon een station aan bij vertrek punt en bij aankomst punt en trek daar een rail tussen?
Ik zie ook verder geen punten waarop zo'n enorm netwerk voordelen zou bieden. Maar
waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd (ben ook nog maar net begonnen).
Laat ik het zo zeggen: of jij ziet iets over het hoofd, of alle grote spoorwegmaatschappijen ter wereld zien iets over het hoofd. Je mag 1x radenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef woutifier het volgende:
Hmm, Ik zie bij jullie allemaal ingewikkelde railsystemen. Ik leg gewoon een station aan bij vertrek punt en bij aankomst punt en trek daar een rail tussen?
Ik zie ook verder geen punten waarop zo'n enorm netwerk voordelen zou bieden. Maar
waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd (ben ook nog maar net begonnen).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: of jij ziet iets over het hoofd, of alle grote spoorwegmaatschappijen ter wereld zien iets over het hoofd. Je mag 1x raden
Ja kom op, als je lange lijnen hebt waar je soms wel 40 treinen op hebt rijden, wil je dan 40 sporen naast elkaar leggen?quote:
Al die scherpe bochten, die vertragen je treinen enorm! Ik zie zelfs een 90 graden bocht... Je kunt veel beter vloeiende bochten maken, dan houden je treinen hun snelheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Gewoonik het volgende:
Ben sinds jaren ook weer eens begonnen. Echt een heerlijk spel is het ook.
Kan het niet laten om even een plaatje te posten van één station.
[afbeelding]
Dat kan nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Leuk spel. Maar waarmee laat je het spel 90 graden draaien?
Nee. Een deel van de totale income (die je krijgt zodra het bij z'n eindbestemming is) gaat naar de tanker, dat is het gele bedrag dat je ziet. Dit zorgt ervoor dat die tankers geen negatieve yearly profit hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:28 schreef armmoetzaaier het volgende:
maar dat bedrag wordt dus bij me olie gedaan die dan weer verder vervoert word.
ik wilde weten of ik er dan nog meer winst op maak of niet.
I'm brainwashed by the corrupted Fok! Tycoon undergroundquote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Merovingian het volgende:
Yes! Weer een zieltje gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |