hierdoor hebben ze extra streng moeten selecteren zodat ze geen mensen met verkeerde intenties zouden krijgen. Daardoor zijn er saaie mensen uitgekomen.
Doordat ze gevangen zitten hebben ze de hele dag nix te doen. Bij TRW hebben ze natuurlijk heel veel invloeden van buiten, zoals werk, hobby's, gemaakte vrienden etc.
Als ze bij veronica nou een junk, een homo, een inbreker, een skater, een dj, een jehova getuige, een bouwvakker, een violist en een corpsbal bij elkaar hadden gezet had het tenminste nog een beetje interessant kunnen worden.
De een (TRW) is een programma waarbij mensen in hun leven gevolgd worden. En daar kunnen interesante dingen uit naar voren komen.
BB is daaraantegen niets meer dan een dom televiesie spelletje (televisie spelletjes zijn tenslotte nr. 1 op de nederlandse televisie). Er wordt een prijs uitgeloofd (erg belangrijk bij een spelletje), mensen in een hok gestopt voor 100 dagen en deze mensen worden 100 dagen lang gepest...
Misschien is het in meer of mindere mate te vergelijken met 'the running man', die spelletjes waren wat -extremer- maar ik zie wel vergelijkingen.
Kortom Nederland wil spelletjes, als het een programma zoals TRW was had het uitgezonden moeten worden door de VPRO. TRW is immers een informatief programma voor een veeel kleiner publiek, VPRO rules!
Hier in BB is veel te veel consensus. Hopelijk verandert dat nog, maar ik wacht toch nog wel gespannen af.
Waar is Bart eigenlijk mee bezig? Maurice is veel meer zijn type...
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
ik denk dat V. allemaal van die grootste gemen deler types heeft uitgezocht, zodat d'r geen interessante (ja je leest het goed) discussies kunnen plaatsvinden. Niemand van de kandidaten heeft enige diepgang, en niemand heeft werkelijk iets te vertellen, laat staan meegemaakt in z'n/haar leven. Behalve martin, dat verhaal dat toen in te vroeg thuiskwam en z'n vrouw met iemand anders in bed lag dat was levenservaring. Deze lui komen niet verder dan gelul over rukken... saaisaaisaai. In soaps heb de personen nog meer diepgang, wat bewijst dat het leven van de BB'ers tot nu toe verwend is geweest.
quote:
op 09-30-1999 om 04:07 PM schreef Is2Funky het volgende:
Zeker waar gimmehead! Het enige signaal wat wij als kijker af kunnen geven is NIET KIJKEN..
Maar ja.. om met Theo Maasen te spreken: Daar denken de meeste mensen heeel anders over...
Wat zouden de makers er zelf van vinden? Staat V nog achter het dure product?
toen martin er uit was gestapt en z'n reisje kreeg, werd gezegd: "we make the rules, so we can break them."
je ziet dus gewoon niets anders, ze breken de rules continue, en teken dat ze niet meer echt achter hun produkt staan, dunkt me
bijvoorbeeld de nieuwe bewoner... overal te zien, telefraaf spits radia en natuurlijk hier... best slim van V.
en ruud = puck met z'n restanten zaadlozing op z'n vingers lekker door het eten roeren... lekker toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |