Achievements zijn altijd mooi meegenomen, maar je mag mijn kills best kopen hoor, euroknaller het stukquote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig voor een hoger doel.
Een doel dat jij toch niet hoeft te bereiken....
Mwah. Ik jat ze wel eens van buffelmaster. Maar als ik dan iemand down heb, roep ik hem er vaak wel bij, zodat ie er eentje terug heeftquote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Als we nou gewoon allemaal van elkaar kills jatten is er niks aan de hand![]()
Beste oplosing.quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Als we nou gewoon allemaal van elkaar kills jatten is er niks aan de hand![]()
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waaromquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beste oplosing.
Gewoon vechten voor je kills. Of je dat nou met de vijand doet of tegen je eigen team...
In het begin doe ik dat meestal niet. Als het even rustig is en je met een paar man op zoek gaat en je vind hem dan zeg ik dat ook vaak.quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waarom. Zodat uiteraard niemand anders even 'je kill' jat.
quote:Hij zit hier, bij de....
Laat maar, ik heb hem al.
Dat ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef ach het volgende:
"Hier zitten ze"
"Waar is hier?"
"Ja hier, bij de trap"
"Welke trap?"
![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook irritant dat wanneer je met 4 man aan het spelen bent en ineens iemand roept "KIJK UIT! ACHTER JE!" en dat iedereen dan achter zich kijkt.
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef ach het volgende:
Niet doorhebben dat degene die "Achter je!" roept aan de andere kant van de map zit is ook een irritante
Ben ik de enige die altijd weet met wie ie samenlooptquote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Dat heb ik vooral als ik met locust speel, dan weet ik gewoon bijna nooit wie bij me in de buurt loopt, onherkenbare kut ventjes. Bij Cog is heintje gewoon die kale.. etc.quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Ze bedoelt die gast met die helm op.quote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Net als Master Chiefquote:Op maandag 23 april 2007 13:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze bedoelt die gast met die helm op.
Ze heeft zichzelf gewoon wijs gemaakt dat daar een vrouwtje onder zit, wat je dus niet kan zien.
Wat Heintje zegtquote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat dat onzin is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat Heintje zegt. Onder dat masker zit gewoon een lekker wijf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |