dat was alleen de laatste match, andere matches gingen nog redelijk, maar morgen begint me dag perfect waardoor ik niet ga balen als een stekker als er 1 ding verkeerd gaatquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is wel te hopen voor je. Als je dan weer net zo slecht gaat als vandaag moet je denk ik je glas verzekering aan gaan spreken omdat er een gat in het raam zit, ter grote van je Xbox.
het was 2 tegen 2, is het dan nogsteeds weinig?quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Annex was dat. 5 kills en 1 dead is best weinig voor zo'n potje. Maar zeker geen slechte verhouding. Ik denk alleen dat je iets te voorzichtig gespeeld hebt.
Maar ik moet daar geen uitspraken over doen. Meestal ben ik als eerste dood. En soms werkt mijn rush en heb ik 4 kills. Niet in Annex maar in Execution. (daar heb je geen respawns dus is 4 het maximum)
Als ik vanavond nog zo moe ben als nou dan dan zal het met mij niet zo heel goed gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
dat was alleen de laatste match, andere matches gingen nog redelijk, maar morgen begint me dag perfect waardoor ik niet ga balen als een stekker als er 1 ding verkeerd gaat![]()
Dat is geheel afhankelijk van je lengte van de rondes en het aantal.quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef Game_Error het volgende:
[..]
het was 2 tegen 2, is het dan nogsteeds weinig?
Toen was ik een beetje aangeschoten en heel erg moe, volgens mij heb ik je het een keer of 2-3 uit horen leggenquote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beter![]()
Ik schiet iedereen down die richting boomer gaat, eerste beste teammaat die in de buurt is van mijn down, mag van mij mijn down afmaken![]()
Ik ga wel zeiken wanneer het volgende gebeurt : als ik iemand van dichtbij down schiet en je vlak voor me neus mijn kill jat![]()
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vroeg naar bed.
Ah ok, ik vond het al raar dat je opeens naar voren rende terwijl enemy ng niet down wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef ach het volgende:
[..]
Toen was ik een beetje aangeschoten en heel erg moe, volgens mij heb ik je het een keer of 2-3 uit horen leggen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?
Ik ga vroeg naar bed om te slapenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?
Oh die tactiek werkt vaak wel. Je moet dan wel dichtbij die tuin spawnen, rennen zonder ergens aan te kleven en dan zo'n koprol maken naar degene die net de boomshot pakt. Die zit dan in de wapenwissel en dan kan je hem kapotknallen met shotgun.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond het al raar dat je opeens naar voren rende terwijl enemy ng niet down was
Ik vind het best hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar bed om te slapen. Zo goed
?
En dat voor 11 uur is natuurlijk niet na 5 voor 11.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Vóór elf uur!
Ja ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
Iemand zin om nu te gearen?
Ik start me brompotquote:
Heb je alleen zin of kom je ook daadwerkelijk.quote:
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.
Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat ik wel zin heb.
Jij bent soms echt een irritant bijdehand mannetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.
Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat ik wel zin heb.
Dat is ook mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent soms echt een irritant bijdehand mannetje![]()
.
Ik kom er aan even eerst de laatste album van nelly furtado brandenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
Iemand zin om nu te gearen?
Ik ben klaar met het uitdenken van me bordspelMoet em dit weekend alleen nog maar maken. Aka: ... Ik weet ook niet wat ik er mee wil zeggen.
Je doet mij een beetje aan mijn oudste broer denkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling.
Vind het heerlijk om op een bijdehante manier irritant te zijn.
Zolang mensen er maar tegen kunnen, anders is de lol er vaak snel af. (of wordt die alleen nog maar groter)
Ik beschouw het wel als compliment.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je doet mij een beetje aan mijn oudste broer denken.
En dat is geen compliment.
Omdat je daar mee bevestigt dat het me lukt om irritant te zijn.quote:
Vrouwen die games spelen is nog een taboe in Amerika, laat ze nou maar sneu doen daarquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Tim zit onder mijn naam en er zitten een paar gasten weer vaag te doen omdat ze een vrouwennick zien.. Sneu heur.
lekker aardig ben je voor hem danquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Tim zit onder mijn naam en er zitten een paar gasten weer vaag te doen omdat ze een vrouwennick zien.. Sneu heur.
Het waren Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Vrouwen die games spelen is nog een taboe in Amerika, laat ze nou maar sneu doen daar
Dat is toch ook grappig?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Het waren Nederlanders.
Ik zat er ook in, eerst zagen ze de gamertag :icegirl.
Toen vroegen ze : zeg eens wat, toen hoorde je de stem van de vriend van ijsmeis.
En moesten ze keihard lachen.
Daarna werd er nog wat met : transexueel en travo gescholden.
typische puber talk weer.
Nah, hun waren écht puberaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef ach het volgende:
[..]
Dat is toch ook grappig?Gelukkig was je er net dan niet bij als je dat al puberaal vond
![]()
![]()
Ik speelde zelf niet ehquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Das waar.
Verder voor het eerst sinds een maand weer gegearsed.
Ging best goed, al zeg ik het zelf, 1 kill onder ijsmeis.
Daarna Annex gechecked, best langdradig maar wel leuk.
Ow okquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik speelde zelf niet eh![]()
. Dat was Buffeltjuh
. Ik zat achter mijn laptop en hij achter mijn Xbox.
Geen idee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ow ok, ik dacht dat jullie naast elkaar zaten en om en om de controller switchte ofzo.
Ben je beter dan buffeltjuh dan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Vóór elf uur!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga ff naar die tijd kijken, Sjimmehhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |