Achievements zijn altijd mooi meegenomen, maar je mag mijn kills best kopen hoor, euroknaller het stukquote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig voor een hoger doel.
Een doel dat jij toch niet hoeft te bereiken....
Mwah. Ik jat ze wel eens van buffelmaster. Maar als ik dan iemand down heb, roep ik hem er vaak wel bij, zodat ie er eentje terug heeftquote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Als we nou gewoon allemaal van elkaar kills jatten is er niks aan de hand![]()
Beste oplosing.quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waaromquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beste oplosing.
Gewoon vechten voor je kills. Of je dat nou met de vijand doet of tegen je eigen team...
In het begin doe ik dat meestal niet. Als het even rustig is en je met een paar man op zoek gaat en je vind hem dan zeg ik dat ook vaak.quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waarom. Zodat uiteraard niemand anders even 'je kill' jat.
quote:Hij zit hier, bij de....
Laat maar, ik heb hem al.
Dat ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef ach het volgende:
"Hier zitten ze"
"Waar is hier?"
"Ja hier, bij de trap"
"Welke trap?"
![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook irritant dat wanneer je met 4 man aan het spelen bent en ineens iemand roept "KIJK UIT! ACHTER JE!" en dat iedereen dan achter zich kijkt.
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef ach het volgende:
Niet doorhebben dat degene die "Achter je!" roept aan de andere kant van de map zit is ook een irritante
Ben ik de enige die altijd weet met wie ie samenlooptquote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Dat heb ik vooral als ik met locust speel, dan weet ik gewoon bijna nooit wie bij me in de buurt loopt, onherkenbare kut ventjes. Bij Cog is heintje gewoon die kale.. etc.quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Ze bedoelt die gast met die helm op.quote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Net als Master Chiefquote:Op maandag 23 april 2007 13:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze bedoelt die gast met die helm op.
Ze heeft zichzelf gewoon wijs gemaakt dat daar een vrouwtje onder zit, wat je dus niet kan zien.
Wat Heintje zegtquote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat dat onzin is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat Heintje zegt. Onder dat masker zit gewoon een lekker wijf
.
Laat mij nou maar denken dat er een lekker wijf onder zit, spelbrekerquote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat dat onzin is.
Als daar echt een lekker wijf onder had gezeten dan hadden ze er echt geen helm overheen geprogrammeerd.
Ik hoop zelf ook dat er een lekker wijf onder zit hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat mij nou maar denken dat er een lekker wijf onder zit, spelbreker.
Nog niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef ach het volgende:
De gedachte om je af te trekken op een game zit dus al in je hoofd?![]()
Heintjequote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk.
Maar ik sta er wel voor open hoor....
Probleem is alleen dat sex in games een beetje een taboe is. Lang leve Amerika.
Ben maar niet bang hoor, ik ken wel grenzen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heintje. Viespeuk
.
Zolang je het niet door je headset laat merken en zolang je geen Live Vision koopt oké..
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beterquote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Dat is wel een goede tactiek.quote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beter![]()
Ik schiet iedereen down die richting boomer gaat, eerste beste teammaat die in de buurt is van mijn down, mag van mij mijn down afmaken![]()
Ik ga wel zeiken wanneer het volgende gebeurt : als ik iemand van dichtbij down schiet en je vlak voor me neus mijn kill jat![]()
Ja dat heb ik ook, maar dan zeg ik niks. Ik wacht altijd totdat me teammaat niet kan schieten dan start ik met schieten om de vijand bezig te houden, meestal slaan ze dan op de vlucht waardoor er dan een marathon wordt gestartquote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tactiek.
Soms heb je ook wel dat je op iemand aan het schieten bent en iemand je dan komt helpen. En dat die dan de kill heeft.
Ik ben die ninja kerel altijd, met dat maskerquote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral als ik met locust speel, dan weet ik gewoon bijna nooit wie bij me in de buurt loopt, onherkenbare kut ventjes. Bij Cog is heintje gewoon die kale.. etc.
Hoi Sanderquote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef buffelmaster het volgende:
stelletje dieven hierzo, ik jat alleen als het icegirl is of als iemand moeite heeft met het killen van een persoon.
Gewoon proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef Game_Error het volgende:
Ik wil ook eens GoW op live gaan doen, is dat nu nog ene beetje haalbaar? of word ik alleen maar afgemaakt door jullie als pr0s? er natuurlijk vanuitgaande dat ik het hele spel alleen in single player gespeeld heb
Gewoon afgemaakt worden.quote:
Annex was dat. 5 kills en 1 dead is best weinig voor zo'n potje. Maar zeker geen slechte verhouding. Ik denk alleen dat je iets te voorzichtig gespeeld hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef Game_Error het volgende:
oeh ik had 5 kills en 1 dead in me eerste potjesoort king of the hill ofzo, best tof
quote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon afgemaakt worden.
Maar uiteindelijk zal je het toch moeten leren.
En dat doe je door te oefenen. Wat in het begin veel afgeschoten worden betekent.
Maar als je de SP al gedaan hebt leer je de MP vrij snel
En Jackass. Bedankt dat je voor me down ging.
Is wel te hopen voor je. Als je dan weer net zo slecht gaat als vandaag moet je denk ik je glas verzekering aan gaan spreken omdat er een gat in het raam zit, ter grote van je Xbox.quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot morgenDan spank ik je in alle hoeken van de map
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |