Maar de mensen die hem wel gebruiken zorgen er voor dat hij irritant is.quote:
In rooftops heb je wel vaak van die mensen (ik ook wel hoor) die gewoon overall met de hammer op gaan schieten in de hoop dat er iemand in de buurt is. Als je hem maar 3 keer zou kunnen gebruiken dan zouden mensen er een stuk zuiniger mee omgaan. En eigenlijk staat de 3 keer nog niet in verhouding met de 2 keer dat je met de boomer mag schieten.quote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Meestal moet je toch vechten voor die hammer, en het opstarten gaat takke traag en van close range begin je niks.
Ik vind die hammer prima zoals die is, tis geen energy sword van halo
Mwah, ik vind van nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die hem wel gebruiken zorgen er voor dat hij irritant is.
En in dit geval ben ik het ook met BMH eens. Goed gedaan Epic, fijn dat julie het pistol slappen zo krachtig gemaakt hebben.
Snipers zijn leuk omdat die vaak maar 1 kant op kijken. Daar kun je gewoon naast gaan staan zonder dat ze het merken.quote:Op zondag 22 april 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vind van niet. Echt weer zo'n sniper en zaag-idee. Gewoon niet te dichtbij komen.
Ik heb niet gezegt dat je niet meer mee mag doen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vanavond vast weer, maar ik mag niet meer meedoen van Heintje. Dus ik ga met wat anderen spelen.
Dus dan heb je toch liever van nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat je niet meer mee mag doen.
Ik heb alleen gezegt dat ik het een beetje saai ben gaan vinden om de hele tijd tegen Buffeltjuh, Buffelmaster en Icegirl te spelen.
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus dan heb je toch liever van niet.
Je reageert zo zwart wit. Heintje zegt enkel dat hij wel eens met andere teams wil spelen. Jij meld meteen dat je wel in een andere server gaat spelen.quote:
Ja? dat is dan toch aardig van me? Wat begrijp ik dan niet?quote:Op zondag 22 april 2007 12:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Je reageert zo zwart wit. Heintje zegt enkel dat hij wel eens met andere teams wil spelen. Jij meld meteen dat je wel in een andere server gaat spelen.![]()
Heintje zegt niet dat hij niet met jou en de anderen wil spelen. Hij zegt enkel dat de teams een keer anders moeten worden ingedeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? dat is dan toch aardig van me? Wat begrijp ik dan niet?
Nou, dat zegt ie niet duidelijk genoeg. En al helemaal niet na deze post:quote:Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Heintje zegt niet dat hij niet met jou en de anderen wil spelen. Hij zegt enkel dat de teams een keer anders moeten worden ingedeeld.
Onbekende zijn volgens mij niet "het team anders verdelen"quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.
Probleem is alleen dat ervaak meer dan 4 mensen zijn die mee willen doen.
En wie zegt dat jij niet bij de 4 hoort?quote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zegt ie niet duidelijk genoeg. En al helemaal niet na deze post:
[..]
Onbekende zijn volgens mij niet "het team anders verdelen".
Tel je even mee.quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.
Probleem is alleen dat ervaak meer dan 4 mensen zijn die mee willen doen.
Ja maar jij speelt voortaan altijd met Gamedemon en BMHquote:Op maandag 23 april 2007 09:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tel je even mee.
1. Icegirl
2. Buffeltjuh
3. Buffelmaster
4. Heintje
Maar meestal zijn er nog meer die mee willen doen.
Het is zou dat tegen de tijd dat ik online kom hun er wel zijn en julie nog met andere dingen bezig zijn. Dus dan ga ik idd met hun spelen. Met hun spelen is ook wel gezellig. Al is Gamedemon - BMH nog steeds niet een erg goede combinatie.quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt voortaan altijd met Gamedemon en BMH. Vandaar.
In die paar potjes die ik samen met Gdemon heb gespeeld is er niets gebeurd. Tis alleen dat Demon slechte grappen maakt, maar voor de rest erger ik mij niet aan hem.quote:Op maandag 23 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zou dat tegen de tijd dat ik online kom hun er wel zijn en julie nog met andere dingen bezig zijn. Dus dan ga ik idd met hun spelen. Met hun spelen is ook wel gezellig. Al is Gamedemon - BMH nog steeds niet een erg goede combinatie.
Maar misschien moet ik er wat meer voor kiezen om niet met meer dan 4 Nederlanders in 1 game te gaan zitten.
Het ging ook wel goed de laatste keer.quote:Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
In die paar potjes die ik samen met Gdemon heb gespeeld is er niets gebeurd. Tis alleen dat Demon slechte grappen maakt, maar voor de rest erger ik mij niet aan hem.
Demon heeft al vanaf het begin de zeik op mij. Hij vind het nodig om persoonlijke aanvallen uit te voeren. Niet zo gek dus dat ik hem niet serieus ga nemenquote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het ging ook wel goed de laatste keer.
Maar ik denk niet dat julie ooit vrienden zullen worden, en dat is toch te merken...
dat is iets tussen julie, daar ga ik me verder niet mee bemoeien.quote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Demon heeft al vanaf het begin de zeik op mij. Hij vind het nodig om persoonlijke aanvallen uit te voeren. Niet zo gek dus dat ik hem niet serieus ga nemen
Ik geef ze gelijkquote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef Heintje het volgende:
Als ik speel zitten er minimaal 2 Nederlanders in die game. En in dat geval kies ik vaak voor een private chat.
Vooral het gezeur over de bleedout time van 10 seconden is irri. Volgens Amerikanen moet dat 5 sec zijn.
ahhaha.. Bij mij denken de Amerikanen dat ik Amerikaans ben en de Engelsen denken dat ik uit Groot Brittannië kom. Ik pas mijn accent zo aan dat ik blend in de gesproken taal. Ik doe dit ook om niet het gezeik van de Amerikanen aan te horen als je ze een keer aanspreektquote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef ach het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden die achievement gehaald waarbij je met de meeste punten moet eindigen in een gameWat ben ik toch goed
![]()
Van het weekend werd er door 7 Amerikanen met een Schwarzenegger accent tegen me gepraat omdat ze dachten dat ik een Duitser wasEn ik was dik en wilde twinkies en donuts eten
![]()
Daarna gingen ze even heeeel goed rappenkutamerikanen
![]()
Ik vind 10 zoveel fijner. Bij 5 kun je iemand alleen maar dood maken als je bij hem staat als hij down gaat.quote:
Dat houdt de spanning erinquote:Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind 10 zoveel fijner. Bij 5 kun je iemand alleen maar dood maken als je bij hem staat als hij down gaat.
Bij 10 kun je er nog naar toe lopen en hem af maken.
In Annex moet de bleed out wel 5 zijn.
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doetquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef ach het volgende:
Met 5 seconden gaat iedereen zeiken dat je downs jat, en als je dat niet doet staat hij op en wordt je overhoop geschoten![]()
Ja enquote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
Kills jatten doe ik toch wel, ongeacht de bleed out.
5 seconden betekent dat iemand in 2 - 3 seconden weer op kan staan.
Jullie niet nee, het was meer in het algemeen. Ik kan me nog wel een potje met jullie herinneren waar iets van 3-4 downs van me gejat werden, dan is het wel moeilijk niet te gaan zeikenquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doet. Dan mág je zeiken
.
Dan loop je naar iemand toe, die staat dan net op en schiet je dood. Dat is niet leuk.quote:
Najaquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doet. Dan mág je zeiken
.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef ach het volgende:
[..]
Jullie niet nee, het was meer in het algemeen. Ik kan me nog wel een potje met jullie herinneren waar iets van 3-4 downs van me gejat werden, dan is het wel moeilijk niet te gaan zeiken![]()
Jij jat ook altijd mijn killsquote:
Die potjes die jij gehost hebt heb je er ook genoeg van mij gejat....quote:
Nee dat waren mijn kills, je moet onderscheid leren maken heintje!quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die potjes die jij gehost hebt heb je er ook genoeg van mij gejat....
Zolang ik nog leef zijn alle kills voor mij, pas als ik dood ben mogen burgers kills maken.....quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn kills, je moet onderscheid leren maken heintje!
Kill stealerquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zolang ik nog leef zijn alle kills voor mij, pas als ik dood ben mogen burgers kills maken.....
Ik heb ze nodig voor een hoger doel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |