dat had ik ook in Fuel Depot, ik had de Hammer Of Dawn gepakt en toen gelijk het muurtje rechts van me op,quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef ach het volgende:
[..]
Was dat in Fuel Depot ( met die hangar en helipad)? Ik zat in een match waar er ook 2 gasten door het level heenvielen. Op hetzelfde punt alleen weet ik niet waar.
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef Viro het volgende:
Vandaag geen gears of war voor mij![]()
K ga eens me eigen Battlefield 2 server checken
![]()
Je praat anders verrek veel als een Boffer.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...
Hey ik wil weten hoe het er aan toe gaat op me server toen ik een paar weken afwezig was als hoofd adminquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Je praat anders verrek veel als een Boffer.
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Je praat anders verrek veel als een Boffer.
Ik was een van de eerste lichting Boffers. Dus ja, ik kan het wetenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.
Of doel je offtopic gelul?
jij speelt alleen warzone hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef markthemen het volgende:
ik zit nu rond de 4300 kills.. gvd nog steeds niet op de helft![]()
Een boffer praat als een homo, gedraagt zich als een homo en houd van anale penetratiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.
Of doel je offtopic gelul?
Zo die is doodquote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Naar links of naar rechts rollen zodra ie eraan komt rennen (op het laatste moment wegrollen dus).
Iets anders zit er niet op. En je ventje kun je gewoon laten liggen, die heb je bij dat stuk niet nodig.
Nee gewoon 9 ronden, maar ik zag je berichtje te laat. Je had hem net op een moment gestuurd dat ik dood was en ff foto's van mijn vriendin aan het verspreiden was.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Goku, Heintje, ijsmeis & anderen die nu aan t ranken zijn, spelen jullie 19 rondes ofzo?
Ja waren weer mooie potjes en mooie grappen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee gewoon 9 ronden, maar ik zag je berichtje te laat. Je had hem net op een moment gestuurd dat ik dood was en ff foto's van mijn vriendin aan het verspreiden was.
..."toen was de lol eraf"quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja waren weer mooie potjes en mooie grappen.
Vooral bij mausoleum, die opmerking van jou
Ik zag niks meer, ik had de tranen in me ogen staan van het lachen
ikke niet snapquote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
Tranen in het ogen bij een game.. Dat had ik een keer bij Rainbow Six: Vegas in het bibliotheek level.
Er zaten duitsers in het spel waarop ik zei:
"Hoe kun je zien welke vijanden Duitsers zijn?"
-"nou?"
"Het zijn die kerels met incendiary grenates die boeken aan het verbranden zijn"
Op dat moment begon er een ruis in mijn headset van 3 minuten
Nouja, ik snapte er eigenlijk geen zak vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij werdt ijsmeis gisteren helemaal gek van me.
Maar het was wel leuk ja.
Lees dan het SC topic maar, daar wordt al een en ander duidelijk. Mochten er nog vragen zijn kan je die daar stellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik snapte er eigenlijk geen zak van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |