Wat is dat nou....quote:
Ik heb het niet over gisteren he, toen was ik er ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet babysitten. En gisteren had ik geen zin. ()
Warzone is alleen goed voor de achievements.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
hehe ik had liever gezien "Lang leve Warzone"
niks mis met een tvp.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef Wouter2006 het volgende:
dat is idd waar, het was ook meer een tvp reactie
Bij dezequote:
Ja idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag; die hoofdtelefoon, plug je die in je wireless controller ofzo?
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.quote:
Misschien wil hij al lang contact met je opnemen maar moet je jezelf openstellen voor het hiernamaals?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.
Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik heb het zelf op mijn werk meegemaakt dat mensen niet meer komen en ook niks meer van zich laten horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ja quantas! Wtf! Buffeltjuh begon er laatst ook over. En toen dacht ik eraan dat ik hem eigenlijk ook nooit meer op FOK! zie.
Quantas is joriens kloon, nu heet hij Mars NLquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik heb het zelf op mijn werk meegemaakt dat mensen niet meer komen en ook niks meer van zich laten horen.
Overdag is het te eng?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef Oksel het volgende:
HEt is overdag te licht om te spelen. Moet echt 100% donker zijn, anders trek ik het niet.
Breedbeeld inderdaad, geen LCD of Plasma.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
Hij zal wel een oude TV hebben en geen gordijnen. Dan zit je met dit weer overdag de hele tijd naar jezelf te kijken ja.
Gewoon naar de bouwmarkt komen en daar wat planken en spijkers kopen. Dan al je ramen dicht timmeren. Geen last meer van licht en je bent gelijk voorbereid op een orkaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Breedbeeld inderdaad, geen LCD of Plasma.
En geen gordijnen
ik moest hem sowieso reviven anders maakt die berserker hem dood en kan ik opnieuw beginnen,quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Heintje het volgende:
Als je alleen speeld kun je je team mates gewoon laten liggen. Die staat vanzelf weer op als je het stuk gehaald hebt.
Al is het soms wel makkelijk om ze te reviven. Maar tegen de Berserker heb je er redelijk weinig aan.
Hmm, dan speelde je Co-Op? Want anders kan dat volgens mij nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik moest hem sowieso reviven anders maakt die berserker hem dood en kan ik opnieuw beginnen,
die Dom was soms echt een blok aan me been.
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, dan speelde je Co-Op? Want anders kan dat volgens mij niet?
Eh. In Co-op kan je wel dood worden gemaakt. Ik ben vaak genoeg uit elkaar gezaagdquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.
Maar een beserker kan je niet zagen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eh. In Co-op kan je wel dood worden gemaakt. Ik ben vaak genoeg uit elkaar gezaagd.
Volgens mij, als de Beserker je down heeft en hij komt nog een keer tegen je aanhollen, je wel echt dood gaat. Ik heb in ieder geval vaak zat gehad dat Co-Op ineens stopte omdat de ander dus dood was. En dat was niet omdat we opgesplist waren, ik weet zeker dat dat bij de Berserker was.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een beserker kan je niet zagen hoor.
Je kan ook dood gaan door de kryll. Maar dat zijn volgens mij ook de enige 2 mogelijkheden.
Ik kan me niet herinderen dat dat gebeurd is. Maar het zou ook nog kunnen dat dat in een patch veranderd is, ik heb volgens mij na de eerste patch geen SP meer gespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij, als de Beserker je down heeft en hij komt nog een keer tegen je aanhollen, je wel echt dood gaat. Ik heb in ieder geval vaak zat gehad dat Co-Op ineens stopte omdat de ander dus dood was. En dat was niet omdat we opgesplist waren, ik weet zeker dat dat bij de Berserker was.
Denk het niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinderen dat dat gebeurd is. Maar het zou ook nog kunnen dat dat in een patch veranderd is, ik heb volgens mij na de eerste patch geen SP meer gespeeld.
Dat zal het zijn dan. Zeker als je weet hoe je hem verslaat zal het niet snel gebeuren want dan is zij vaak al weer dood voordat ie twee keer over iemand heen is gelopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het gebeurt gewoon niet vaak, omdat de Beserker niet zo gauw nog een keer over je heen zal hollen aangezien je stil ligt. En dus zal ie je niet zo gauw 'zien'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Zoals ijsmeis al zei.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |