Jep.. maar vergeet niet naderhand flink wat euro's op het schoteltje te leggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaby..schaam je niet. Je hebt een goed hartje!
er zit niemand met een pistool bij zijn hoofd, als hij het doet is dat zijn keuze. als hij t iet wil doen is t ook zijn keuze. ,aar hij maakt die keuze zelf, niemand die hem ergens toe verplichtquote:Op woensdag 18 april 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Gaby leuk, maar dat verandert als ze hem nu neukt terwijl hij eigenlijk een relatie heeft met Lieke. Als Huub en Lieke morgen besluiten dat het hopeloos is, dan wordt het een ander verhaal. Maar natuurlijk moet ze zich nu nog even afzijdig houden. Lijkt me zo normaal als wat. Iedereen die vindt dat Huub nu maar lekker moet vreemdgaan is wat mij betreft heel vreemd aan het denken, puur en alleen vanwege Lieke antipathieën.
Dit is liefdewerk voor een huubgroupie als haarquote:Op woensdag 18 april 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. maar vergeet niet naderhand flink wat euro's op het schoteltje te leggen.![]()
De continuïteit!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
Iedereen weet het al, wat heeft dat masker dan nog voor zin
The Lurking Lard...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:55 schreef FuTilE het volgende:
Toch knap dat ie al die kilo's zo geruisloos weet te verplaatsen.
Zit misschien nog een goede film in... The Velvet Lard Shadow, ofzo.
En gaat donderdag naar huis, nog veel leuker.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat zn haar stylen? Leuk!
Hij hoorde natuurlijk "FOK" een paar keer dus hij denkt dat het bruikbare info isquote:Op woensdag 18 april 2007 01:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit afluisteren van Jaap wordt toch niet uitgezonden en hij wint er niks mee want het gaat over hele andere dingen..haha
En daar ben ik het helemaal mee eens!!! Zonder naar zn uiterlijk te kijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:52 schreef Judah het volgende:
Jaap is een ordinaire, smerige, achterbakse, afluisterende.. bah.
Gadver wat een naar figuur.
Normaal zou ik een hoer nooit ergens de schuld van geven, maar in dit geval weet die hoer dat het op streams is te zien dus dan wordt het een ander verhaal. Helemaal omdat ze zegt dat ze wel echt om Huub geeft. Als dat zo is, dan laat je hem eerst de boel uitzoeken met Lieke. Omdat er camera's hangen verandert het hele verhaal, wat mij betreft.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Lieke (ook niet met haar overigens), maar Gaby komt daar toch beroepshalve en dat weet Huub.
Als hij echt om Lieke geeft, praat hij alleen met Gaby! Jij kan moeilijk de schuld bij haar neerleggen als hij over de scheef gaat.
Waar ga jij in godsnaam naar de hoeren???quote:Op woensdag 18 april 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. maar vergeet niet naderhand flink wat euro's op het schoteltje te leggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |